۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۳۱۹۷۱
تحليلگر مسائل سياسي:

لگد بي نجابتي آمريکا به تعهدات برجام

تحليلگر مسائل سياسي گفت:آمريکا دولت پر کلک و دشمن ناداني است که با تمديد تحريم هاي عليه ايران بار ديگر لگد به برجام زده است.
لگد بي نجابتي آمريکا به تعهدات برجام
به گزارش جهانبین نیوز، جواد رئيسي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه در خصوص تمديد تحريم هاي ۱۰ ساله دولت آمريکا عليه ايران و نقض آشکار برجام در اين تحريم ها گفت:آمريکا هيچ موقع به عهد خود وفادار نبوده و هميشه آنچه را که فقط براي خود منفعت داشت دنبال مي کرد و در برجام که ديد ايران اسلامي به هدف مثبتي خواهد رسيد دوباره تحريم هاي ظالمانه خود را تمديد کرد و بار ديگر لگد بي نجابتي خود را به برجام زده است.

رئيسي افزود:در ديدار اخير که رهبرانقلاب اسلامي ايران با فرماندهان بسيج داشتند در فرامينشان به دولت مستکبر آمريکا هشدار دادند که اگر قانون تمديد تحريم‌هاي ايران اجرايي شود اين قطعا نقض برجام است و جمهوري اسلامي ايران در برابر آن واکنش نشان خواهد داد لذا امروز تيم مذاکره کننده بايد آنچه که در برجام مي بايست اتفاق بيفتد و آمريکا عهد شکني کرد جلوي او بايستد و نگذراند حق ايران اسلامي در اين توافق پايمال شود.

وي با بيان اينکه آمريکا لگد به برجام زده و تحريم‌هاي بيشتري عليه ايران اعمال شده است، تصريح کرد: اين مسئله نشان داد چشم اميد به ديگران کاري از پيش نخواهد برد.

تحليلگر مسائل سياسي اظهار کرد: زماني که جنگ آغاز شد وظيفه دفاع از مرزهاي کشور با دولت بود اما در آن زمان مردم، دولت را تنها نگذاشتند و پا به ميدان گذاشتند پس حالا هم که کشور دچار مشکلات اقتصادي شده است مردم نبايد تصور کنند که حل کردن اين مشکلات تنها بر عهده دولت است بلکه بايد پاي‌کار بيايند و مشکلات را با کمک يکديگر حل کنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۰:۱۶

4 Jan 2020