۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۰۱۱۶
فرماندار اردل خبرداد:

افتتاح و کلنگ زني 19 پروژه در هفته دولت در اردل

فرماندار شهرستان اردل از افتتاح ، بهره برداري و کلنگ زني 19 پروژه با اعتبار 150 ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.
افتتاح و کلنگ زني 19 پروژه در هفته دولت در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار هفت چشمه به مناسبت فرارسيدن هفته دولت ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفته دولت؛ رجايي و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصتي است که اقدامات انجام شده و کارنامه خود و رضايتمندي مردم که صاحبان واقعي نظام هستند را ارزيابي نماييم.

نوذري با اشاره به عملکرد بسيار مطلوب دولت تدبير و اميد در شهرستان تصريح کرد: بايد همه تلاش کنيم اقدامات دولت در اين شرايط سخت اقتصادي که با توطئه دشمنان همراه بود را به اطلاع عمومي مردم برسانيم و طبق فرمايش امام راحل (ره) مردم را از کارهاي انجام شده آگاه کنيم حتي اگر اندک باشد.

وي با بيان اينکه در هفته دولت ۱۹ پروژه در اردل افتتاح و کلنگ زني مي شود افزود: در اين هفته ۱۵ پروژه عمراني و اقتصادي و کشاورزي در اين شهرستان با اعتبار ۱۱۰ ميليارد ريال افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد و عمليات اجرايي تعداد ۴ پروژه عمراني با ۴۰ ميليارد ريال کلنگ زني مي‌شود.

فرماندار شهرستان اردل هدف اصلي از گراميداشت هفته دولت بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر عنوان و تصريح کرد: زندگي شهيدان رجايي و باهنر الگوي بارز براي دولتمردان است و ساده زيستي، نظم و انضباط و رعايت حقوق بيت المال که از ويژگي هاي برتر شهيدان باهنر و رجايي است.

اين مسئول امنيت امروز کشور را از برکات خون شهيدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: مسئولان بايد خدمات اين نظام و دولت ها را براي ايجاد اميد در دل هاي مردم به انقلاب در جامعه اطلاع رساني کنند.

نوذري تاکيد کرد: هفته دولت فرصتي ديگر براي ارايه و تشريح شدن فعاليت هاي مسئولان نظام و دولت به مردم است و شايسه است در اين هفته مديران مورد ارزيابي قرار گيرند و از مديران برتر تجليل شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۳:۱۱

27 Dec 2019