۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۲۹۹۸۵
فرماندار شهرستان اردل:

تقدير از آزادگان حرکتي در راستاي ارزش‌هاي دفاع مقدس است

فرماندار شهرستان اردل گفت: تقدير و تجليل ما از آزادگان اندکي از آلام زندان‌هاي عراق را تسکين مي‌دهد.
تقدير از آزادگان حرکتي در راستاي ارزش‌هاي دفاع مقدس است
به گزارش جهانبین نیوز، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار هفت چشمه در خصوص سالروز آغاز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي، ضمن گراميداشت سالروز ورود آزادگان به ايران اسلامي گفت: امام راحل چه زيبا و شايسته در توصيف فرزندان خود فرمودند؛ "اسرا در چنگال دژخيمان خود سرود آزادي‌اند و آزادگان جهان آن‌ را زمزمه مي‌کنند"

نوذري تصريح کرد: آزادگان نه‌تنها اسير نبودند؛ بلکه به‌ دور از هرگونه وابستگي‌ها و دلبستگي‌ها نداي آزادمردي را به گوش همه جهانيان رساندند.

وي با بيان اينکه تقدير و تجليل ما از آزادگان اندکي از آلام زندان‌هاي عراق را تسکين مي‌دهد افزود: همه ما وظيفه داريم در ترويج فرهنگ شهامت، رشادت و شهادت‌طلبي در جامعه مثمر ثمر بوده و اين رشادت‌ها را به نسل بعد نيز انتقال دهيم.

نوذري يادآور شد: اگرچه اسارت آزادگان تمام شده اما رسالت آن‌ها همچنان بايد در عرصه‌هاي مختلف سازندگي، فرهنگي و سياسي جاري و به عنوان الگوي جوانان امروز ادامه داشته باشد.

وي با اشاره به ۲۶ مردادماه بيان کرد: اين روز يادآور بازگشت غرورآفرين مردان و زنان آزاده‌‏اي بوده که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوري از خانواده و عزيزان، به شرف افتخار آزادگي نائل آمدند.

فرماندار شهرستان اردل با بيان اين‌که صبوري خانواده اين عزيزان در دوران اسارت بسيار مايه افتخار است، بر لزوم تکريم آزادگان و ايثارگران و تبيين رشادت‌هاي آنان به ويژه براي جوانان و نوجوانان تأکيد کرد.

نوذري ادامه داد: بازگشت سرافرازانه آزادگان غيور به ميهن عزيزمان ايران اسلامي، موهبتي وصف‌ناپذير بود که شادي دل‌هاي بسياري را به همراه آورد و بر غرور و فخر ملي‌ ما افزود.

فرماندار شهرستان اردل گفت: جانفشاني‌هاي بي‌منت و از خودگذشتگي‌هاي دلاورانه، ويژگي انسان‌هاي بزرگ و پايمرداني بوده که در دفاع از کيان نظام اسلامي جان بر کف نهادند و رنج و اندوه دوري را صبورانه تحمل کردند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۱۰

29 Dec 2019