۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۲۷۳۱۱
فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد

بهره برداري از ۵۱ پروژه عمراني شهرستان شهرکرد در دهه فجر

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت:در شهرستان شهرکرد ۵۱ پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامي به بهره برداري رسيده است.
بهره برداري از ۵۱ پروژه عمراني شهرستان شهرکرد در دهه فجر
به گزارش جهابنی نیوز، حميد ملکپور فرماندار شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص پروژه هاي عمراني در شهرستان شهرکرد اظهار کرد: از ابتداي امسال تاکنون ۶۰ پروژه عمراني در اين شهرستان شهرکرد اجرا شده است.

وي افزود: از مجموع اين پروژه هاي عمراني، پنج پروژه در هفته دولت و ۵۱ پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامي به بهره برداري رسيده است.

ملکپور ادامه داد: تکميل شبکه جمع آوري فاضلاب شهرهاي فرخشهر و شهرکيان را از مهمترين پروژه هاي ملي شهرستان شهرکرد مي باشد.

فرماندار شهرستان شهرکرد: احداث ساختمان تاسيسات در سد سورک، ايجاد تاسيسات جمع آوري آب در شهر هفشجان، تکميل پروژه انتقال آب بن - شهرکرد، بازسازي شبکه آب شرب فرخشهر و تکميل آموزشکده کشاورزي شهرکرد از مهمترين پروژه هاي ملي استاني شده اين شهرستان به شمار مي رود.

ملکپور، اعتبارات تخصيصي شهرستان شهرکرد در سال جاري ۶۰۰ ميليارد ريال است.

وي ادامه داد:از مجموع اين اعتبارات ۱۳۷ ميليارد و ۵۵۸ ميليون ريال اعتبارات استاني، حدود ۱۱۲ ميليارد ريال اعتبارات ماده ۱۸۰ و ۱۰۱ ميليارد و ۵۵۰ ميليون ريال نيز از محل اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ بوده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اعتبارات ملي استان و شهرستان افزود: همچنين اعتبارات ملي شهرستان شهرکرد ۱۳۲ ميليارد و ۶۶۳ ميليون ريال و اعتبارات ملي استاني شده نيز ۱۱۲ ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال بوده است.

ملکپور با اشاره به افتتاح پروژه هاي دهه فجر از اشتغالزايي براي ۱۱۸ جوان جوياي کار در اين شهرستان خبرداد و گفت: سعي مسئوولان شهرستان بر اين است تا نيازهاي مردم را محقق و دغدغه هاي آنها را برطرف سازند.

وي با دعوت از آحاد مردم شهرستان شهرکرد به حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن نشان دهنده حمايت آنها از نظام اسلامي است.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۵:۵۶

29 Dec 2019