۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۲۷۳۰۹
کارشناس مسائل سياسي:

انقلاب اسلامي ايران دنيا را با ما بر سر ميز مذاکره کشاند/ نماينده اصلح بايد قول و عملش يکي باشد

کارشناس مسائل سياسي استان با اشاره به دستاوردهاي انقلاب، بيان کرد: انقلاب اسلامي ايران دنيا را با ما بر سر ميز مذاکره کشاند.
انقلاب اسلامي ايران دنيا را با ما بر سر ميز مذاکره کشاند/ نماينده اصلح بايد قول و عملش يکي باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، عليرضا اسماعيلي کارشناس مسائل سياسي چهارمحال وبختياري در حاشيه نشست نهضت روشنگري در حوزه حضرت ام البنين (س) شهرکرد در گفتگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص انتخابات و شرايط نامزد اصلح اظهار کرد: دو عامل مهمي که در پيروزي انقلاب اسلامي ايران نقش داشت رهبري حضرت امام خميني(ره) و ايستادگي مردم تا پاي جان بود.

وي افزود: انقلاب اسلامي به ما عزت داد زماني ما را به عنوان برده غربي نگاه مي کردند در صورتي که بعد از انقلاب ما ۱۱ برابر سرعت علمي دنيا پيشرفت داريم.

اسماعيلي ادامه داد: ما الان به عنوان هشتمين کشور هسته اي هستيم و جزء کشورهاي برتري که ماهواره به فضا فرستاديم به حساب مي آييم.

کارشناس مسائل سياسي استان با اشاره به دستاوردهاي انقلاب، بيان کرد: انقلاب اسلامي ايران دنيا را با ما بر سر ميز مذاکره کشاند.

وي با اشاره به مسئله نفوذ گفت: دشمن مي گويد ما در بحث نظامي از روحيه جهادي ايرانيان شکست خورديم نه از تجهيزات نظامي.

اسماعيلي ادامه داد: دشمن به دنبال اين است که انقلابي گري را از مردم بگيرد.

کارشناس مسائل سياسي با اشاره به حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي راي بيان کرد: همه مردم بايد براي انتخاب سرنوشت کشوردر انتخابات مشارکت کنند زيرا وظيفه ما حضور در انتخابات است.

وي در خصوص شرايط يک نماينده اصلح گفت: يک نماينده بايد بايد خدامحور ، متدين و ساده زيست باشد.

اسماعيلي ادامه داد: بايد ديد در تبليغات انتخاباتي خود چيزهايي را بيان مي کند که در حوزه انتخاباتيش وجود دارد يا نه. آيا به وظايف مربوط به يک نماينده آشنا است.
وي گفت: نماينده بايد صادق باشد، قول و عملش يکي باشد.

اين کارشناس مسائل سياسي با اشاره به هزينه هاي تبليغاتي بالاي بعضي کانديداها گفت: کانديداهاي که براي تبليغاتشان هزينهه اي ميلياردي صرف مي کنند بايد ديد از کجا اين پول را مي آورند.

اسماعيلي بيان کرد: بايد به دنبال نماينده اي باشيم که با نمره ارزشمندتري از شوراي نگبان تاييديه گرفته باشد.

وي در پايان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: اگر کسي نتوانست اصلح را انتخاب کند از کساني که قابل اعتمادند سوال کنند تا انتخابات ارزشي داشته باشيم.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۵:۲۱

2 Jan 2020