۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۲۶۴۱۰
فرمانده سپاه ناحيه لردگان/

بسيج و تفکر بسيجي، نقش بزرگي در خنثي سازي فتنه 88 داشت

فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: حضور هميشه در صحنه بسيج و تفکر بسيجي، و به خاطر بصيرتي که دارد کليه توطئه هاي نظامي، سياسي و تشنج آفريني ها را با مظلوميت خود خنثي نموده و با حرکات مردمي و مظلومانه خود باعث بيداري بسياري از فريب خوردگان شد.
بسيج و تفکر بسيجي، نقش بزرگي در خنثي سازي فتنه 88 داشت
به گزارش جهانبین نیوز،در آستانه و سالروز حماسه ۹ دي ماه بر آن شديم تا گفتگويي با سرهنگ سيد مسعود موسوي، فرمانده سپاه ناحيه لردگان در خصوص نقش و توصيف بسيج در حماسه ۹ دي ماه را بيان نمايند.

سيد مسعود موسوي، فرمانده سپاه ناحيه لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: 9 دي روز هوشياري و بصيرت مردم ايران است، در اين روز مردم، بسيجيان و نيروهاي سپاه با حضور در اين صحنه مقابل دشمنان ايستادگي و نقشه دشمن را خنثي کردند.


وي افزود: دشمن بار ها و بارها، در جنگ 8 سال دفاع مقدس و چه در جنگ نرم در مقابل ايران به خاطر وجود بسيج بار ديگر در حماسه 9 دي 88 شکست خورد  و ما ديديم که بسيجيان در 9 دي 88 چگونه انقلاب مخملي دشمنان را براي هميشه از ذهنها پاک کردند.
 
موسوي گفت: حضور هميشه در صحنه بسيج و تفکر بسيجي، و به خاطر بصيرتي که دارد کليه توطئه هاي نظامي، سياسي و تشنج آفريني ها را با مظلوميت خود خنثي نموده و با حرکات مردمي و مظلومانه خود باعث بيداري بسياري از فريب خوردگان شد.

فرمانده سپاه ناحيه لردگان بيان داشت: بسيجيان با پيروي از دستورات مقام معظم رهبري براي حفظ و پاسداري از کيان اين مرز و بوم در روزي که دشمن قصد نفوذ وفتنه گري در کشور را داشت به پا خواستند و با خلق حماسه اي بزرگ براي چندمين بار اثبات کردند که در پاي عَلم ولايت و دفاع از ارزشهاي انقلاب در برخورد با عناصر فتنه گر و انحرافي وعوامل پشتيباني کننده آنها در خارج از کشور ايستاده و مي ايستند و براي اعتلاي دين مبين اسلام يکبار ديگر مشت محکمي بر دهان ياوه گويان داخلي و خارجي خواهند زد.

موسوي، در خصوص توصيف حماسه ۹ دي گفت: حماسه 9 دي، نماد عزت، استقلال و بصيرت مردمي است که تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمان‌هاي انقلاب ايستاده اند.

وي اضافه کرد: در شرايطي که خواص راه خود را گم کرده بودند و مقام معظم رهبري تنها مانده بود، اين بسيجيان و مردم عادي بودند که يک بار ديگر با شور عظيمي که ايجاد کردند و با يک حرکت انقلابي و پرشور از خواص جلو افتاده و حماسه آفريدند و بار ديگر حمايت قاطع خود را از انقلاب و ولايت اعلام و تجديد بيعت کردند

انتهاي پيام1020ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۰:۳۲

27 Dec 2019