۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۲۶۳۹۳
رئيس سازمان بسيج جامعه زنان کشور:

آگاهي مردم در ۹دي نياز به تداوم دارد/کساني که اباحه‌گري را ترويج مي‎دهند نمي‌توانند از خط امام دم بزنند

رئيس سازمان بسيج جامعه زنان گفت: با توجه به اينکه ۹ دي يک تجلي بسيار زيبا از آگاهي و بصيرت مردم بود اين آگاهي نياز به تداوم دارد.
آگاهي مردم در ۹دي نياز به تداوم دارد/کساني که اباحه‌گري را ترويج مي‎دهند نمي‌توانند از خط امام دم بزنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، حماسه ۹ دي نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمي است که تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمان‌هاي انقلاب ايستاده‌اند و با صداي رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنياي آنها خواهند ايستاد.

روز نهم دي روزي است که مردم ايران نشان دادند که با بصيرتند و در ميان گرد و غباري که فتنه‌گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم مي‌کنند و نه دست از راهبر واقعي که همانا ولايت‌فقيه است، بر مي‌دارند.

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) فرمودند: در هر نقطه از جهان، چنانچه مردم با هدف و شعار مشخص و ايمان و عمل متناسب، به عرصه بيايند، هيچ عاملى قادر به مقاومت نيست و اين يک نسخه کلى براى تمام ملت‏ها است که امام خمينى (ره) به آن عمل کرد و ملت ايران هم با اعتماد به امام راحل عظيم‏‌الشان، آن را به صورت عملى اثبات کرد.

هر ساله همزمان با ۹ دي مردم حماسه اين روز را گرامي داشته و رسانه‌ها نيز با پرداختن به اين حماسه زوايا و ابعاد آنرا براي مردم روشن مي‌کنند به همين خاطر پايگاه خبري تحليلي مشکات برين مصاحبه‌اي با مينو اصلاني، رئيس سازمان بسيج جامعه زنان ترتيب داده است که در ادامه مي‌خوانيد.

آگاهي مردم در ۹دي نياز به تداوم دارد

مينو اصلاني، رئيس سازمان بسيج جامعه زنان در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري مشکات برين در آستانه ۹ دي و نقش مردم در اين برهه از تاريخ انقلاب که به شدت موضوع نفوذ در ابعاد مختلف مدنظر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالي) است، اظهار کرد: با توجه به اينکه ۹ دي يک تجلي بسيار زيبا از آگاهي و بصيرت مردم بود اين آگاهي نياز به تداوم دارد.

وي افزود: تداوم اين بصيرت و آگاهي به آنچه اتفاق مي‌افتد جزء اولويت‌هاي مقابله با نفوذ است.

اصلاني ادامه داد: مهم‌ترين راه مقابله با نفوذ از بين گزينه‌هاي زيادي که وجود دارد آگاهي و بصيرت است.

اصلاني در خصوص نفوذ بيان کرد: يکي از راه‌ها نفوذ دشمن، مسير اعتمادسازي و همراهي کردن و بعد از پشت خنجر زدن است.

رئيس سازمان بسيج جامعه زنان با اشاره به ورود دشمن در مسائل سياسي و فرهنگي کشور اعلام کرد: دشمن با لبخند در موضوعات سياسي و فرهنگي وارد مي‌شود و از طرفي گاهي تهديد و گاهي لبخند ولي در عين حال پشت آن خنجري است که دوست دارد به قلب نظام بزند.

مسئولين دقت کنند از مسير اعتمادسازي دشمن گول نخورند

وي تاکيد کرد: مسئولين بايد متوجه باشند از مسير اعتمادسازي دشمن گول نخورند.

اصلاني يادآوري کرد: وقتي که ۱۰۰ سال اخير را بررسي کنيم از کودتاهاي که بر عليه مردم ما انجام دادن تا مشروطه و ايجاد ساواک براي سرکوب مردم و غارت نفت ايران همه هيچ‌گونه عملکرد مثبتي از آمريکا وجود ندارد.

رئيس سازمان بسيج جامعه زنان ادامه داد: تاريخ کشورمان نشان مي‌دهد هر کجا کوچک‌ترين اعتمادي به آمريکا شده است، کشور از آن ناحيه دچار خسارت شده است.

در نفوذ جرياني دشمن، شاهد تحريف شخصيت امام (ره) هستيم

وي با اشاره به ايستادگي و مقاومت مردم مسلمان ايران اسلامي گفت: بايد مانند هميشه محکم روي اصول خودمان باستيم، ارزش‌هاي انقلاب و ارزش‌هاي که امام (ره) آورده چراغ هدايت است.

اصلاني با اشاره به جريانات مختلف در خصوص تحريف شخصيت امام (ره) تاکيد کرد: در نفوذ جرياني دشمن شاهد تحريف شخصيت امام (ره) هستيم که متاسفانه از زبان کساني که خود را يار امام (ره) مي‌دانند شنيده مي‌شود.

رئيس سازمان بسيج جامعه زنان با اشاره به اينکه آنها به دنبال دگرگون کردن هستند افزود: فرمايشات امام (ره) مکتوب است و کسي حق ندارد به نفع خودش تفسير کند.

بعضي خودي‌ها استحاله فکري شدند

وي تاکيد کرد: ما به عنوان مسئول بايد از حوزه بعضي خودي‌ها مراقبت کنيم آنها استحاله فکري شدند.

اصلاني ادامه داد: مردم به دليل آگاهي و بصيرتي که دارند برائت مي‌جويند و هيچ‌گاه اجازه اين‌گونه اقدامات را به آنهايي که در پي تحريف شخصيت امام (ره) و راهي براي نفوذ دشمن هستند را نمي‌دهند.

کارگزاراني که خط مشي فرهنگي را دگرگون کردند زمينه‌اي براي ظهور و بروز ندارند.

رئيس سازمان بسيج جامعه زنان گفت: کارگزاراني که خط مشي فرهنگي را دگرگون کردند چطور مي‌توانند امروز زمينه‌اي براي ظهور و بروز پيدا کنند.

وي افزود: کساني که اباحه‌گري را ترويج مي‌دهند نمي‌توانند خط امام (ره) را بشناسند بلکه اين مردم بودند که سختي‌ها را تحمل کردند و امروزه به خاطر ارزش‌هاي انقلاب به فرمان رهبر حضور دارند.

رئيس سازمان بسيج جامعه زنان در پايان خاطرنشان کرد: اگر مسئولين درست عمل کنند به هيچ‌وجه فشار اقتصادي بر مردم نخواهد بود چون مردم پاي ارزش‌هاي انقلاب ايستاده‌اند و کوتاه نخواهند آمد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۲:۲۲

12 Feb 2020