۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۲۵۸۴۲
رئيس سازمان بسيج جامعه زنان:

سبک زندگي شهدا و الگوبرداري از اين سيره به عنوان الگويي مناسب براي جامعه امروز

رئيس سازمان بسيج جامعه زنان گفت: سبک زندگي شهدا و الگوبرداري از اين سيره به عنوان الگويي مناسب براي جامعه امروز مطرح است.
سبک زندگي شهدا و الگوبرداري از اين سيره به عنوان الگويي مناسب براي جامعه امروز
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، مينو اصلاني رئيس سازمان بسيج جامعه زنان در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري مشکات برين درباره کنگره ملي شهداي چهارمحال وبختياري و بزرگداشت مقام شهداي زن اظهار کرد: مقام شهدا از جمله شهداي زن در سراسر کشور جايگاه ويژه داشته و تنوانسته راهگشاي زندگي زنان و بانوان به ويژه دختران جوان باشد.

وي افزود: سبک زندگي شهدا و الگوبرداري از اين سيره به عنوان الگويي مناسب براي جامعه امروز مطرح است.

اصلاني ادامه داد: استان چهارمحال و بختياري هم يکي از کنگره هاي بود که با موفقيت انجام شد و با توانمندي و برنامه ريزي دقيق توانست به شناخت سبک زندگي شهدا بپردازد.

رئيس سازمان بسيج جامعه زنان تصريح کرد: يکي از نقاط مثبت که در بخش خواهران اين کنگره ملي صورت گرفت حضور خانم دکتر معصومه آباد بود که يک خانم فرهيخته تحصيل کرده با آن سابقه روشن در جمع دختران جوان به معرفي رشادت ها و اقتدار زن ايراني در جريان ۸ سال دفاع مقدس پرداخت.

وي گفت: استان چهارمحال و بختياري توانست در زمينه ايجاد انگيزه و فرهنگ سازي براي سبک زندگي شهدا به عنوان الگويي مناسب در جامعه موفق شود.

اصلاني افزود: با اينکه من در اين کنگره توفيق حضور نداشتم ولي گزارشات خوبي را دريافت کردم.

رئيس سازمان بسيج جامعه زنان تاکيد کرد: بهره‌گيري از سيره شهداي زن در نقش‌هاي مختلف مجاهد، امدادگر، انديشمند، مادر، همسر و خواهر شهيد، مي‌تواند پاسخگوي نيازهاي ما باشد و در اين زمينه ضرورت دارد که با ديدي وسيع‌تر به اين موضوع پرداخته شود.

وي ادامه داد: پيش از آنکه سبک زندگي غربي بر اذهان جوانان ما تسلط يابد بايد شهدا و ايثارگران و سبک زندگي آنان به ويژه در سال‌هاي دفاع مقدس را بيش از پيش به نسل امروز معرفي کنيم.

وي در پايان خاطر نشان کرد: ما با پشتوانه اين سيره مي توانيم در مقابل هجمه‌ دشمن ايستادگي کنيم.

انتهاي پيام/۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۸:۲۸

27 Dec 2019