۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۲۵۳۹۰
در دهمين نمايشگاه کتاب در چهارمحال و بختياري صورت گرفت

توزيع ۸۰۰ ميليون ريال يارانه کتاب

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: ۸۰۰ ميليون ريال يارانه کتاب در نمايشگاه توزيع شد تا مردم بتوانند کتابهايشان را با تخفيف خريداري کنند.
توزيع ۸۰۰ ميليون ريال يارانه کتاب
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، جواد کارگران، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري مشکات برين در خصوص دهمين نمايشگاه کتاب ناشران ايران در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: عرضه کتاب‌هاي روز و ترويج فرهنگ کتابخواني از اهداف برگزاري نمايشگاه بود که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

وي افزود: در اين نمايشگاه، ۴۰۰ ناشر کشوري با ۳۵ هزار عنوان کتاب در ۱۸۱ غرفه برپا شد.

کارگران ادامه داد: ۸۰۰ ميليون ريال يارانه کتاب در نمايشگاه توزيع شد تا مردم بتوانند کتاب‌هاي‌شان را با تخفيف خريداري کنند و برخي از ناشران علاوه بر يارانه ۲۰ درصدي بين ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفيف در اختيار مردم قرار دادند.

وي با اشاره به اينکه دهمين نمايشگاه کتاب ناشران ايران در چهارمحال و بختياري با دوره‌هاي قبلي سه تفاوت عمده داشت، بيان کرد: يکي از اين تفاوت‌ها برپايي نمايشگاه در فصل تحصيلي بود زيرا ۹ دوره قبلي هميشه در تابستان برگزار مي‌شد که امسال برپايي نمايشگاه در اوج مدارس و دانشگاه‌ها بود.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري ادامه داد: تفاوت ديگر اين نمايشگاه با دوره‌هاي قبل حضور ناشران بزرگ و معتبر کشوري در استان بود.

وي افزود: در دوره‌هاي قبلي ناشران بزرگ کشوري زياد به استان چهارمحال و بختياري توجه نمي‌کردند ولي در اين دوره با وجود همزماني با نمايشگاه مشهد بيشتر ناشران در استان ما حضور پيدا کردند به طوري که آمار فروش ما با استان مشهد هم‌رديف بود.

کارگران بيان کرد: در اين دوره کيفيت و کميت کتاب را توانستيم بالا ببريم.

وي در قسمت ديگر از گفت‌وگو خود تفاوت سوم را در نوع حضور ناشران استاني بيان کرد و گفت: در دوره‌هاي قبلي ناشران استاني به صورت متفرقه حضور داشتند ولي امسال شرکت تعاوني ناشرين استاني تشکيل داديم و يک غرفه بزرگ در اختيارشان گذاشتيم که رضايتمندي آنها را دربر داشت.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: براي اولين بار تمامي مسئولين استاني به صورت منسجم براي برپايي نمايشگاه تلاش کردندذ که اين به واسطه اهميت کتاب و کتابخواني همه مسئولين و اصحاب فکر و انديشه است به طوري که در مراسم افتتاحيه ۳۵ مدير کل به همراه نماينده مجلس حضور داشتند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۱:۳۰

26 Jan 2020