۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۲۴۹۴۸
فرمانده سپاه بن در حاشيه ششمين روز از کنگره شهداي چهارمحال و بختياري :

کنگره سرداران شهيد استان به خوبي توانست فرهنگ ايثار و شهادت را در بين نسل جوان ترويج دهد

فرمانده سپاه بن در حاشيه ششمين روز از کنگره شهداي چهارمحال و بختياري گفت: کنگره سرداران شهيد استان به خوبي توانست فرهنگ ايثار و شهادت را در ميان جوانان ترويج دهد.
کنگره سرداران شهيد استان به خوبي توانست فرهنگ ايثار و شهادت را در بين نسل جوان ترويج دهد
به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه شهرستان بن در حاشيه ششمين روز از کنگره شهداي چهارمحال و بختياري در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: هدف از کنگره ها و يادواره ها انتقال مفاهيم ارزشمند ايثار و شهادت، مجاهدت و آشنا نمودن نسل جوان با شهدا و ايثار گري ها و رشادت هاي آنان است.

وي افزود: در سرتاسر استان و شهرستان ها با برگزاري يادواره هاي مختلف حال و هواي هشت سال دفاع مقدس پديدار شد و زمينه را براي برگزاري کنگره ۲۴۰۰شهيد استان چهارمحال و بختياري فراهم ساخت.

موسوي تصريح کرد: پيام مقام معظم رهبري به اعضاي ستاد کنگره شهداي استان راه را ترسيم و روشن ساخت.

فرمانده سپاه بن افزود: نگاه امام خامنه اي عزيز به کنگره و يادواره ها انتقال مفاهيم ايثار و شهادت در قالب سخنراني هاي تاثير گذار است و اعضاي ستاد کنگره شهدا نيز با دعوت از سخنرانان برجسته کشور سعي نمودند پيرامون فرامين مقام معظم رهبري قدم بردارند.

موسوي خاطر نشان کرد: با شروع کنگره شهداي استان، شاهد استقبال بي نظير مردم بوده و همين امر نشان از تاثيرات کنگره و يادواره ها در ميان مردم است.

وي نقس مسئولين در انتقال مفاهيم ايثار و شهادت را نقش اساسي دانست و گفت: مسئولين موظف هستند مفاهيم ايثار و شهادت را به جوانان ما که هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده و نسل بعد انقلاب هستند معرفي کرده و راه شهدا را برايشان ترسيم کنند.

موسوي گفت: حجمه دشمنان در قالب برنامه هاي مختلف به سمت کشور سرازير شده و اين امر نقش مسئولين را پررنگ تر مي کند.

وي تصريح کرد: مسئولين ما بايد با اغناسازي جوانان و ايجاد حال و هواي فرهنگ ايثار و شهادت و تهيه کتب مرتبط و بروشور ها و جلسات سخنراني فضا را به اين سمت برده و مفاهيم ايثار و شهادت را انتقال دهند.

فرمانده سپاه بن ياداور شد: شهرستان بن با تقديم نمودن ۴۰۰شهيد از ۲۴۰۰شهيد استان نقش اساسي در هشت سال دفاع مقدس داشته و با برپايي غرفه "قطب ايثارگري" شهرستان بن در نمايشگاه بزرگ اسوه هاي ايثار سعي کرده شهداي اين شهرستان را معرفي کند.

وي پيام مقام معظم رهبري در يادواره شهداي روستاي نمونه ايثار گري روستاي شيخ شبان را نگاه ويژه مقام معظم رهبري به اين شهرستان خواند و گفت: پيام ايشان براي هميشه در دل هاي مردم ثبت و ضبط شد.

موسوي با تشکر از فعاليت ها بسيجيان براي راه اندازي دوغرفه شهداي شهرستان بن گفت: در اين دو غرفه سعي شده است شهداي شاخص ملي در شهرستان معرفي شود تا الگويي بي نظير براي نسل حاضر باشد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۷:۵۸

11 Jan 2020