۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۲۴۹۴۷
نماينده ولي فقيه استان در هفتمين روز كنگره مطرح كرد:

مذاكره با كساني كه ريختن خون مسلمانان را مباح مي دانند غفلت است

نماينده ولي فقيه در استان تاكيد كرد: باکساني که ريختن خون مسلمانان را مباح و آن را راه ورود به بهشت مي دانند نبايد مذاکره کرد و نرم برخورد شود كه در اين صورت غفلت وآسيب است.
مذاكره با كساني كه ريختن خون مسلمانان را مباح مي دانند غفلت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  مشكات برين، حجت الاسلام محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهركرد در هفتمين روز برگزاري کنگره شهداي استان ضمن تقدير وتشکر از برگزار کنندگان کنگره شهداي استان با اشاره به آسيب هاي اجتماعي اظهار كرد: هوشياري مردم و مسولين نظام در قبال حفظ دستاوردهاي انقلاب از جمله رشادتهاي شهدا و زحمات امام خميني (ره) قابل تقدير است.

وی با اشاره به اينکه هدف از آسيب ها حالت انفعال بخشيدن به جامعه است ، افزود: نبايد در بيان صريح و دفاع از ارزشها سکوت كرد.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: بعضي ها مي خواهند خود اتکايي را مخدوش کنند و ما را به بيرون وبيگانگان دلخوش کنند و ما تا خود باوري انقلاب را باور نکنيم راه بردشمن بسته نمي شود.

وي تاكيد كرد: نکته اي که حتي مسولين نظام نيز به اين نکته توجه ندارند وراه را بر بيگانگان باز مي کنند.

حجت الاسلام نکونام به وجود گناهان آشکاري مانند شراب خواري .اعتياد.فساد اخلاقي در جامعه و سوق دادن جلسات ومراسم سنتي در عزا وعروسي اشاره كرد و گفت: هدف دشمن قبح شکني وهمان جنگ نرم است.

وي جنگ نرم را جنگي تمام عيار ناميد و افزود: بعضي ها دارند کشور را به سوي بيگانه سوق مي دهندو آنرا جنگ نمي دانند وباور ندارند که جنگ است.

نماينده ولي فقيه در استان در پايان با طرح اين سوال که آيا کساني که خون ريختن مسلمانان را مباح و آن را راه ورود به بهشت مي دانند خطر نشان كرد: آيا بايد با آنها مذاکره کرد، برخوردخشن نداشت و نرم برخورد شود، اين غفلت و آسيب است.


انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۸:۰۸

27 Dec 2019