۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۲۴۱۰۶
با اجرايي شدن پروژه کنارگذر شرق و شمال شرقي شهرکرد:

بار ترافيکي معابر شرق و غرب شهرکرد کاهش مي يابد

شهردار شهرکرد گفت: کاهش بار ترافيکي معابر شرق و غرب شهرکرد، تأمين امنيت شهروندان و خودروها، روان سازي ترافيک در عبور و مرور را از جمله اهداف مهم اين کنار گذر شرق و شمال شرقي شهرکرد است.
بار ترافيکي معابر شرق و غرب شهرکرد کاهش مي يابد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، نورالله غلاميان دهکردي، شهردار شهرکرد در گفتگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص عمليات ساخت عمراني پروژه کنارگذر شرق و شمال شرقي مرکز استان اظهار کرد: اين پروژه عمراني به پيشرفت ۳۵ درصدي رسيده که با اجراي اين طرح ميدان قمر بني هاشم (ع) شهرکرد به جاده سامان متصل مي شود.

وي افزود: کل اعتبار مورد نياز براي اجراي اين پروژه ۳۰۰ ميليارد ريال مي باشد.

غلاميان ادامه داد: براي ساخت فاز نخست اين محور به طول ۹ کيلومتر حدود ۱۴۰ ميليارد ريال هزينه مي شود.

شهردار شهرکرد گفت: کنارگذر شرق و شمال شرقي شهرکرد هم اکنون در ۲ باند و با عرض ۱۲ متر در حال اجرا است.

وي اضافه کرد: در بازديد استاندار از پروژه کنارگذر شرق و شمال شرقي شهرکرد مقرر گرديد افزون بر ۲۵ ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي و استاني به منظور تکميل اين محور کمک مالي شود.

شهردار شهرکرد افزود: با توجه به اينکه تردد وسايل نقليه سبک و سنگين در آينده از اين محور به سمت سامان، نجف آباد و غرب کشور صورت مي گيرد، زير ساخت ها و تأسيسات شهري مرکز استان حفظ خواهد شد و از لحاظ اقتصادي نيز مقرون به صرفه است.

غلاميان همچنين کاهش بار ترافيکي معابر شرق و غرب شهرکرد، تأمين امنيت شهروندان و خودروها، روان سازي ترافيک در عبور و مرور را از جمله اهداف مهم اين کنار گذر برشمرد.

وي پيش بيني کرد در صورت مساعد بودن شرايط جوي فاز نخست اين پروژه از ميدان قمر بني هاشم (ع) تا آرامستان جديد اين شهر در نيمه دوم سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.

شهردار شهرکرد تأکيد کرد: با ساخت کنار گذر شرق و شمال شرقي شهرکرد کاربري زمين هاي کشاورزي اطراف اين محدود به هيچ عنوان تغيير نخواهد کرد و شهروندان مراقب هرگونه اقدام و سوء استفاده افراد سود جو در اين زمينه باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۳:۵۴

2 Jan 2020