۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
کد مطلب : ۲۳۹۴۳
پا صحبت های مدیر کمپ ترک اعتیاد زندگی دوباره شهرستان کیار:

ترک اعتياد، حرفه آموزي و اشتغالزايي هنرمان است/پول نمي خواهيم، براي حمايت از ما کارهايتان را به ما بسپاريد

اينجا هم مرکز ترک اعتياد است و هم محلي براي کارآموزي. در اين مکان نجات يافتگان از دام اعتياد ه حا خود ها نمي شوند تا بارديگر به مواد مخدر آلوده شوند ....
ترک اعتياد، حرفه آموزي و اشتغالزايي هنرمان است/پول نمي خواهيم، براي حمايت از ما کارهايتان را به ما بسپاريد
گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:
اينجا تنها کمپ ترک اعتياد شهرستان کيار است که به همت آقاي حکمت الله ميرزايي و تحت نظارت اداره بهزيستي شهرستان کيار براي نجات اسيران دام اعتياد در روستاي تشنيز و در ساختماني استيجاري متعلق به آموزش و پرورش شهرستان دائر شده است.

آقاي ميرزايي با گذراندن مراحل آموزشي اقدام به احداث کمپ ترک اعتياد نمود. وي کار خود را در شهرستان لردگان آغاز کرد و توانست موفقيت هايي را در اين زمينه کسب کند.
وي موفقيت هاي کسب شده در لردگان را قدر دانست و کمپ ايجاد شده در آنجا را به دو تن از جوانان بازگشته از دام اعتياد سپرد و خود براي کمک به جوانان مبتلا به اعتياد در شهرستان کيار راهي اين شهرستان شد.
در ابتدا دبيرستان قديمي و متروکه خراجي را براي احداث کمپ انتخاب کرد که مدتي هم در آنجا فعاليت کرد اما بروز مسائل و مشکلاتي باعث شد کمپ ترک اعتياد تولد دوباره به ساختمان متروکه دبستان ۲۲بهمن تشنيز منتقل شود تا بار ديگر کارها از مرحله ي آغازين شروع گردد.
اينک بيش از دو سال است که کمپ ترک اعتياد زندگي دوباره شهرستان کيار در روستاي تشنيز قرار دارد و اين کمپ مکاني براي نجات کساني شده است که ديگر نمي خواهند در مسير پر از شر و خطر اعتياد گام نهند.
در بازديد مدير پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار از "کمپ ترک اعتياد زندگي دوباره تشنيز" متوجه شديم که اينجا تنها کمپ ترک اعتياد نيست که هم محلي براي آموزش، اشتغال زايي و حتي کارآفريني است.
آقاي ميرزايي در اين خصوص گفت: متاسفانه ديدگاه بدي در جامعه ما نسبت به مبتلايان به اعتياد وجود دارد که معتاد حتما مجرم است و به هر صورت ممکن نبايد به وي اجازه ي بروز و ظهور استعداد هايش داده شود که ه همين دليل برآن شديم براي حمايت از رهاشدگان و براي آنکه پس از نجات از اعتياد بتوانند زندگي شرافتمندانه اي را آغاز کنند آموزش هايي در خصوص مهارت آموزي و اشتغال و ....بدهيم که خدا را شکر در اين راستا موفق شده ايم.
وي افزود: به لطف الهي موفق شده ايم سه کارگاه خياطي جهت توليد انواع پوشاک، صافکاري و نقاشي خودرو، و جوشکاري جهت توليد مبلمان شهري، تجهيزات پارک ها و .....راه اندازي کنيم و زمينه اشتغال علامندان د اين رشته ها فراهم کنيم.
مدير کمپ ترک اعتياد شهرستان کيار در ادامه کار ها و اقدامات خود جهت بهبود مبتلايان به اعتياد گفت: ا همکاري اداره فني و حرفه اي شهرستان کيار کلاس هاي آموزشي نيز برنامه ريزي شده است که با موضوعاتي چون آموزش خانواده، کارآفريني و .... در حال برگزاري است.
وي از ادارات نهادها و .....خوات براي کمک به ماندگاري اين کمپ و فعايت هاي آن کارهاي عمراني شان را به اين کمپ و دست اندر کاران بسپارند.


انتهاي پيام1020ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۸:۴۹

27 Dec 2019