۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۲۳۷۶۹
رييس سازمان حفاظت محيط زيست کشور در چهارمحال و بختياري مطرح کرد:

اجراي طرح مقابله با منشاء داخلي ريزگردها برعهده سازمان جنگل ها و مراتع گذاشته شده است

ابتکار با ابيان اينکه بخشي از اين گردوغبارها کانون بين المللي و بخشي ديگر منشأ داخلي دارد، بيان کرد: اجراي طرح مقابله با منشاء داخلي ريزگردها برعهده سازمان جنگل ها و مراتع گذاشته شده و همچنين پيش بيني طوفان هاي گرد و غبار به عهده هواشناسي است.
اجراي طرح مقابله با منشاء داخلي ريزگردها برعهده سازمان جنگل ها و مراتع گذاشته شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، معصومه ابتکار رييس سازمان حفاظت محيط زيست کشور و معاون ريس جمهور در گفتگو اختصاصي با خبرنگار مشکات برين در خصوص مقابله با ريزگردها، اظهار کرد: در زمينه منشا خارجي ريزگردها با توجه به شرايط حاکم بر منطقه امکان برنامه ريزي نيست ولي از قبل تفاهم نامه و برنامه هايي در زمينه مقابله با اين پديده با کشور عراق داشتيم .

وي با اشاره به اينکه بخشي از اين گردوغبارها کانون بين المللي و بخشي ديگر منشأ داخلي دارد، افزود: در خصوص منشاء داخلي ريزگردها، مطالعه کانون هاي گرد و غبار داخل کشور در دست مطالعه است.

ابتکار ادامه داد: اجراي طرح مقابله با منشاء داخلي ريزگردها برعهده سازمان جنگل ها و مراتع گذاشته شده و همچنين پيش بيني طوفان هاي گرد و غبار به عهده هواشناسي است.

رييس سازمان حفاظت محيط زيست کشور گفت: تلاش است تا با همکاري بين بخشي يک برنامه ملي براي مقابله با ريزگردها با منشاء داخلي داشته باشيم.

ابتکار در خصوص سياست حمايتي دولت اعلام کرد: مديريت پسماندها و برنامه اجرايي و سياست مديريتي دولت براي شهرها و روستاها براساس مصوبه جديد دولت درنظر گرفته شده است.


انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۴:۴۰

29 Dec 2019