۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۲۸۹۱
مسئول کمیسیون آموزش و پژوهش شورای شهر شهرکرد پیرو سخنان مقام معظم رهبری مطرح کرد:

ساده زیستی در این برهه زمانی مستلزم پرهیزاز نابرابري اقتصادي و اشرافي گري است

عضو شورای شهر شهرکرد گفت: مقام معظم رهبری در سخنانشان به حمایت و طرفداری جدي امام(ره) از محرومان و مستضعفان اشاره کردند و این نشان از این است، که در این برهه زمانی باید به شدت از نابرابري اقتصادي و اشرافي گري پرهیز کنیم.
ساده زیستی در این برهه زمانی مستلزم پرهیزاز نابرابري اقتصادي و اشرافي گري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، زهرا عطایی، مسئول کمیسیون آموزش و پژوهش شورای شهر شهرکرد در خصوص سخنرانی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در اجتماع پر شکوه و کم نظیر مردم وفادار ایران در حرم مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و بازخورد صحبت های ایشان با توجه به موقعیت زمانی، اظهار کرد: به همه ثابت شده است مقام معظم رهبری همیشه جلوتر از زمان حرکت می کنند و مسائل پیش رو را به خوبی پیش بینی می کنند و هر وقت مطلبی را مطرح کرده اند حتما قضیه مهمی است.

وی با اشاره به اهميت موضوع اصلي سخنان رهبر معظم انقلاب يعني "تحريف شخصيت امام" افزود: افرادی هستند که سعی دارند امام راحل را آن طور که دوست دارند معرفی کنند و تلاش می کنند او را در زمان خودش محصور کنند بنابراین ایشان در سخنان خود تاکید کردند تحريف شخصيت امام(ره) زيانهاي فراواني را دراستمرار اين حرکت ايجاد مي کند و به مردم سفارش می کنند که در اين زمينه، کاملا هوشيار باشند.

عطایی به قسمتی دیگر ازسخنان رهبری مبنی بر اينکه استکبار جهاني و قدرتهاي زورگو همچنان چشم طمع به ايران بعنوان کشوري بزرگ، و ثروتمند و مهم در منطقه دارند، اشاره کرد و گفت: مردم باید برای رسیدن به پیشرفتها همچنان روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کنند و تحت تاثیر بعضی صحبت ها قرار نگیرند زیرا مستکبران دنيا ازطمع سيري ناپذير خود دست برنخواهند داشت و هر لحظه به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما نمي توان به وعده هاي مستکبرين اعتماد کنیم، ادامه داد: گوش دل سپردن به زیاده خواهی های آمریکا و کشورهای مستکبر آنها را گستاختر می کند به طوری که الان شاهد هستیم آنها در جلسات خصوصي صحبت هايي را مي کنند که در جلسات عمومي خلاف آن را مي گويند و عمل مي کنند.

مسئول کمیسیون آموزش و پژوهش شورای شهر شهرکرد با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص جايگاه برجسته مردم و افکار و آراء و حضور آنان در نظر امام(ره) است بیان کرد: مسئولان باید مانند امام (ره)حواسشان به جایگاه مردم باشد در واقع مردم سرمایه انقلاب و نظام هستند و هر جا لازم شود مردم با جان و دل در صحنه حاضر می شوند.

عضو شورای شهر شهرکرد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنانشان به حمایت و طرفداری جدي امام از محرومان و مستضعفان اشاره کردند و این نشان از این است،که در این برهه زمانی باید به شدت از نابرابري اقتصادي و اشرافي گري پرهیز کنیم و ساده زیستی و همدلی با مستضعفین در برنامه مردم و مسئولین قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: در پیرو فرمایشات رهبری، سیره اهل بیت (ع) که هم سطح فقیرترین مردم زندگی می کردند درسی است برای مسئولین که از تجملگرایی بپرهیزند.



انتهای پیام1020ج /۵۳۰م
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۲:۰۷

6 Jan 2020