۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
کد مطلب : ۲۲۶۰۶
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام :

در پيروزي خرمشهر "ما" به معني واقعي تفسير شد

چيزي که در جبهه معني نداشت "من" بود و چيزي که به معناي واقعي تفسير مي شد"ما" بود و مردم و رزمندگان با اعتقاد به اصل هدف در اين راستا تلاش مي کردند.
در پيروزي خرمشهر "ما" به معني واقعي تفسير شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، سردار رضا محمد سليماني، فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در گفتگو اختصاصي با خبرنگار مشکات برين در خصوص سالروز آزادسازي خرمشهر، اظهار کرد: به تعبير مقام معظم رهبري(مدظله العالي) خرمشهر درس هاي زيادي دارد يکي از اين درس ها ايستادگي و پايمردي است که بر اين اساس ما مي توانيم در زمينه هاي مختلف سياسي، فرهنگي و اجتماعي به کار ببريم.

وي افزود: با الگو گبري از پيروزي سوم خرداد، مي توانيم روي قشر هدف يعني جوانان تاثير بگذاريم .

سردار محمد سليماني با اشاره به اينکه الان ديگر جنگ سخت وجود ندارد ولي دشمن با در خطر ديدن مواضع خود جنگ نرم را به راه انداخته، گفت: الان حصر خرمشهر وجود ندارد ولي جوانان ما با الگوگيري از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس مي توانند نه تنهاخرمشهر بلکه کشور را از اشغال فرهنگي آزاد کنند.

وي ادامه داد: اکنون شکل جنگ و ابعاد آن عوض شده است ما مي توانيم متناسب با نوع تهديدها ابزار آن را انتخاب کنيم و به مبارزه با دشمن شناخته شده برويم.

سردار محمد سليماني مهمترين ابزار مقابله با دشمن را شناخت و بصيرت افزايي جامعه دانست و گفت: در اين راستا اهداف مختلف را در قالبهاي هنري و ويژه به صورت شنيداري و ديداري به نسل جوان منتقل دهيم.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام افزود: ديدني هاي جنگ تمام شده ما بايد در مورد جنگ بگوييم و بنويسيم که اين بستگي به هنرو هنرمندي ما دارد به خصوص در شناخت مخاطب و نوع تهديدات بايد تيزبين باشيم.

سردار محمد سليماني با بيان اينکه اگر مي خواهيم خرمشهر ديگري خلق کنيم، گفت: بايد در اين راستا ايستادگي به معناي واقعي در راه هدف داشته باشيم و نبايد از ترفندها و حيله هاي دشمن بهراسيم و با ايمان داشتن به هدف بدانيم ياري خدا همراه با ماست.

وي به نقش مردم در پيروزي خرمشهر اشاره کرد و گفت: آنچه که در جبهه حاکم بود برادري و وحدت ميان مردم و رزمندگان بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام يادآور شد: چيزي که در جبهه معني نداشت "من" بود و چيزي که به معناي واقعي تفسير مي شد"ما" بود و مردم و رزمندگان با اعتقاد به اصل هدف در اين راستا تلاش مي کردند.

وي محور وحدت مردم در سوم خرداد را اسلام، قرآن و ولايت دانست و گفت: چيزي که ما در عمليات بيت المقدس شاهد آن بوديم وحدت و برادري بين نيروهاي مسلح بود و اکثر کمک رساني ها توسط مردم به صورت داوطلبانه و ويژه انجام مي شد.

سردار محمد سليماني بيان کرد: خداوند به برکت ايمان و وحدت مردم اين پيروزي را به دست رزمندگان اسلام نصيب ملت ايران کرد.



انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۶:۲۰

30 Dec 2019