۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۲۲۳۵۲
عضو شوراي شهر شهرکرد بیان کرد:

ایستادگی زنان یمنی یادآور مقاومت زنان ایرانی در ۸ سال دفاع مقدس است

ایستادگی زنان یمنی عامل پیروزی آنها است همانطور که زنان ایرانی در جریان جنگ تحمیلی آن را به جهانیان ثابت کردند.
ایستادگی زنان یمنی یادآور مقاومت زنان ایرانی در ۸ سال دفاع مقدس است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، زهرا عطايي عضو شوراي شهر شهرکرد در خصوص جنایت وحشیانه آل سعود در حق مردم مظلوم یمن و قتل‌عام زنان و کودکان، اظهار کرد: مطالعه تاریخ گذشته شاهد این است که ظلمی که عربستان علیه مردم یمن اجرا می کند، بارها از سوی ظالمان و طالبان قدرت در قسمت های از جهان علیه مردم مظلوم و بی دفاع اتفاق افتاده است و نیتجه ای جز ذلت برای ظالمین نداشته است.

وی با اشاره به کشته شدن و زخمی شدن شمار زیادی زن و کودک بی دفاع یمنی، افزود: مردم یمن مردمی متعهد و مقاوم هستند و همین ایستادگی آنها در برابر ظلم، خطری برای شاهزادگان راحت طلب و ترسوی سعودی است.

عضو کميسيون فرهنگي شوراي شهر شهرکرد با بیان اینکه کمک های غذایی و اقلام دارویی مردم ایران برای مردم مظلوم یمن فرستاده شده است، ادامه داد: وقتی صحبت از حمایت به میان می آید مردم ایران حاضرند همه جانبه به این مردم بی دفاع کمک کنند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: یکی از ابعاد اینگونه کمک ها، لازم است به صورت حمایت از سلامت روحی و روانی کودکان و زنان یمنی باشد.

عطایی ادامه داد: زنان و متخصصان ایرانی حاضرند در بحث روانکاوی و روانشناسی به زنان و کودکان مظلوم یمنی کمک رسانی کنند.

عضو کميسيون فرهنگي شوراي شهر شهرکرد در پایان از طرف زنان ایرانی خطاب به زنان یمنی اعلام کرد: زنان ایرانی به ایستادگی شما تبریک می گویند و حداقل کاری که می توانند برای شما انجام دهند دعا و همدردی کردن با شما است و بدانید که همین ایستادگی شما باعث پیروزی شما می شود همانطور که ما در جنگ تحمیلی ۸ سال دفاع مقدس آن را به جهانیان ثابت کردیم.



انتهای پیام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۲:۵۲

27 Dec 2019