۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۲۲۲۸۵
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري:

متوليان امور زنان در استان رسالت انقلابي خود را به خوبي انجام نمي دهند

دستگاه هاي متولي امور زنان در استان لازم است، زنجيره وار مقدمه حضور زنان را در مناسبت ها فراهم کنند که اين مهم به خوبي انجام نشده است.
متوليان امور زنان در استان رسالت انقلابي خود را به خوبي انجام نمي دهند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، علي گرجي، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري با اشاره به نقش و اهميت مشارکت و حضور پررنگ زنان در مراسم ارتحال امام(ره)، اظهارکرد: امام(ره) به نقش زنان در فعاليت هاي اجتماعي اعتقاد بالايي داشتند به طوري که فرمودند زنان دين بزرگي را در انقلاب ادا کردند.

وي ادامه داد: زنان در ابتداي انقلاب حضور پررنگي داشته اند پس لازم است دستگاههاي متولي که در زمينه زنان مسئوليت دارند بيشتر به اين موضوع بپردازند.

گرجي با انتقاد به اينکه متوليان امور زنان در استان رسالت انقلابي خود را به خوبي انجام نمي دهند، اظهار کرد: دستگاه هاي متولي امور زنان در استان لازم است، زنجيره وار مقدمه حضور زنان را در مناسبت ها فراهم کنند که اين مهم به خوبي انجام نشده است.

وي تاکيد کرد: با توجه به جمعيت زنان در استان بايد نصف جمعيت شرکت کننده در مناسبت هاي مختلف زنان باشند که اين جمعيت نسبت به گذشته کمتر شده است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان خاطر نشان کرد: تمام متوليان امور زنان بايد مناسبت هاي ملي مذهبي را جزء وظايف خود بدانند و به خوبي اطلاع رساني کنند تا اين مشکلات را نداشته باشيم.



انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۲:۱۶

27 Dec 2019