۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۲۱۶۸۸
نماینده مردم شهرکرد، بِن و سامان در مجلس:

عواقب اجرای طرحهای انتقال آب و خشکی زاینده رود خسارتی است به همه مردم و کشور

سید سعید زمانیان گفت: برداشت بی رویه آب از سرچشمه های کارون و زاینده روز خیانت است به نسل های آینده.
عواقب اجرای طرحهای انتقال آب و خشکی زاینده رود خسارتی است به همه مردم و کشور
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد، بِن و سامان در مجلس در نشست خبری با خبرنگاران عدم پاسخگویی شفاف مدیران را یکی از دغدغه های مردم استان دانست.

زمانیان با انتقاد از ضعف و ناکارآمدی برخی مدیران گفت: عدم تسریع در پروژه های استانی و خصوصاً پروژه های سفر رئیس جمهوری ضربه به دولت و نشانه ضعف مدیریت و عدم تعامل و برنامه ریزی در استان است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در بحث راه آهن استان شتابی که باید وجود داشته باشد مشاهده نمی شود و در بحث حل مشکل راههای استان نظیر بروجن-لردگان، شهرکرد و اردل-ناغان و مصطفی آباد- هفشجان و کیان- طاقانک سرعت عملی که انتظار می رود وجود ندارد.

زمانیان با انتقاد از سوء مدیریت و عدم نظارت در بحث مسکن مهر که مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است اظهار کرد: در این خصوص به مردم مستضعف ظلم شده است و مسئول تعاونی های مهر جوابگوی مردم نیستند.

وی با اشاره به بحث آب استان گفت: اعتقاد دارم در این خصوص کارهای خوبی نظیر منتفی شدن تونل بهشت آباد صورت گرفته است اما در بحث تونل گلاب ۲، بازرسی کل کشور، دستگاه‌های امنیتی و دستگاه‌های نظارتی، کار استان اصفهان را غیر قانونی دانسته‌اند ولی به دلیل فشارهای سیاسی و زورگویی این استان این تونل تعطیل نشده است.

 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: در بحث آب استان هیچ یک از مسئولین استانی خصوصاً آب منطقه ای نباید از منافع استان کوتاه بیایند و باید جلوی زورگویی و زیاده خواهی وزارت نیرو ایستاد.

زمانیان بیان کرد: متاسفانه در بحث محیط زیست در گلاب 2 سیاسی برخورد می شود و وزارت نیرو دست از لابی گری و اعمال نفوذ بر نمی دارد.

وی تاکید کرد: در بحث محیط زیست برداشت بی رویه آب از سرچشمه های کارون و زاینده روز خیانت است به نسل های آینده چرا که حیات و ممات استانهای چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان به آب است.

زمانیان با بیان اینکه پدافند غیرعامل در بحث آب یعنی آب همیشه در جریان باشد و در این خصوص سیاسی برخورد نشود تاکید کرد: ضرر ناشی از اجرای طرحهای انتقال آب و بخصوص خشکی زاینده رود مشمول تمام مردم کشور می شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۷:۴۵

3 Feb 2020