۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۲۱۴۸۴
نماينده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس:

اظهارات دروغ احمد شهيد بر اساس تخيلات ذهن بيمارش است

سید سعید زمانیان گفت: احمد شهيد بر اساس تخيلات ذهن بيمارش، داستان مي نويسد و به عنوان گزارش ارائه مي دهد.
اظهارات دروغ احمد شهيد بر اساس تخيلات ذهن بيمارش است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، سيد سعيد زمانيان، نماينده مردم استان چهارمحال وبختياري در مجلس شوراي اسلامي نسبت به سخنراني احمد شهيد گزارشگر ويژه سازمان ملل واکنش نشان داد و گفت: احمد شهيد، مزدور سرسپرده استکبار است که سرش در آخور صهيونيست مي باشد.

وي افزود: او بر اساس تخيلات ذهن بيمارش، داستان مي نويسد و به عنوان گزارش ارائه مي دهد.

زمانيان ادامه داد: گزارش هاي احمد شهيد با انگيزه‌هاي سياسي تهيه شده و تحت تاثير استکبار است و در قبال دريافت پول از صهيونيست اين گزارش ها را مي نويسد بنابراين گزارش هاي او بي‌پايه و اساس است.

نماينده مردم استان چهارمحال وبختياري در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه هدف از اتهام‌زني به جمهوري اسلامي، ايران‌هراسي و اسلام‌هراسي است، گفت گزارش شهيد از سوي سياست خارجي برخي کشورهاي خاص، طراحي شده و هدف نهايي آن افزايش هراس از ايران و اسلام است.

وي خطرنشان کرد: چرا احمد شهيد به حقوق بشر اروپا از جمله آمريکا و انگليس نمي پردازد.

زمانيان با اشاره به اينکه احمد شهيد فکر مي کند داستان مي نويسد تاکيد کرد: در کشورما طبق موازين دين اسلام به خوبي از حقوق مردم با رافت اسلامي بر خورد مي شود به همين دليل از گزارش جهت‌دار وي به شدت انتقاد مي کنيم.

نماينده مردم استان چهارمحال وبختياري بيان کرد: دشمنان کشور ما قصد دارند تا با اين گونه گزارشات قوانين کشور ما را زير سوال ببرند بهتر است احمد شهيد به موضوعات حقوق بشر کساني که از آنها پول مي گيرد و گزارش مي نويسد بپردازد.


انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۴:۲۷

29 Dec 2019