۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۲۱۴۶۶
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان:

راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یکی از بهترین راههایی است که می تواند نسل نو و جامعه را واکسینه کند

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان گفت: راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یکی از بهترین راههایی است که میتواند جامعه را واکسینه کند و تاثیر بسیار زیادی بر نوجوانان و جوانان این مرز و بوم بگذارد.
راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یکی از بهترین راههایی است که می تواند نسل نو و جامعه را واکسینه کند
به گزارش جهانبین نیوز همه ساله در ایام نوروز و با حركت كاروان‌هاي مردمي "راهيان نور" عطر خلوص و ايثار از دامن دشت‌هاي مناطق جنگي دوران دفاع مقدس به مشام مي‌رسد.

يادمان‌هاي دفاع مقدس و مشهد شهيدان سال‌هاي جنگ تحميلي به يك آوردگاه بزرگ فرهنگي اجتماعي تبديل شده به گونه‌اي كه مردم، به‌ويژه جوانان و نوجوانان با حضور در اين مكان‌هاي مقدس و خاكريزهاي خط مقدم جبهه فرهنگي و نبرد با دشمن با تجديد روحيه‌اي مضاعف، سال جديدشان را آغاز مي‌كنند.

سرهنگ جمشیدی مدیر مرکز اردوهای راهیان نور و گردشگری سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در رابطه با مبحث راهیان نور گفت : با توجه به اینکه دشمنان ما مکرر به دنبال توطئه ، کینه ، عداوت و دشمنی با نظام و قصد براندازی را در سر می پرورانند و همچنین تلاش برای جلوگیری از گفتمان حضرت امام (ره ) و اسلام بعنوان مدعی اداره امور بشری در سطح جامعه و بین الملل بطرق مختلف توطئه هائی انجام داده اند لذا راهیان نور یکی از بهترین راههای مقابله با این توطئه ها خواهد بود.

وی افزود : بحث راهیان نور بلافاصله بعد از جنگ بدست کسانی که دل در گرو جنگ داشتند شروع شد و نگذاشتند چراغ جبهه ها خاموش شود .

وی یکی از مهمترین توطئه های صورت گرفته تاکنون را جنگ تحمیلی برشمرد و افزود : اکنون توطئه دشمنان به روش های دیگر تغییر کرده است.

سرهنگ جمشیدی با تاکید بر اینکه نماد ما در جنگ هشت ساله ایثار، شجاعت و ازخود گذشتگی بود گفت : جنگ هشت ساله یک دانشگاه و یک گنج واقعی برای نسل های حال و آینده است . بعد از جنگ شاهد هستیم که دشمنان این انقلاب دست از توطئه بر نداشته و میبینیم که جنگ همان جنگ است فقط زمین آن عوض شده است اگر در گذشته دشمنان به دنبال سرزمین ما بودند الان به دنبال تصرف اعتقادات ما و تصرف ذهن جوانان ما هستند .

مدیر مرکز اردوهای راهیان نور و گردشگری سپاه استان با تاکید بر اینکه راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی یکی از بهترین راههایی است که میتواند جامعه را واکسینه کند و تاثیر بسیار زیادی بر نوجوانان و جوانان این مرز و بوم بگذارد گفت : عمده ترین هدف ما از بحث راهیان نور پیوند دادن نسل جوان و جدید جامعه و آحاد مردم با فرهنگ دفاع مقدس است که تنها راه مقابله با دشمن است.

وی اظهار کرد : عموم مردم می توانند از راهیان نور که در حال برگزاری است استفاده کنند لذا از مردم دعوت می کنیم در اردوهای راهیان نور ثبت نام نموده و یا حتی خودجوش هم میتوانند شرکت نمایند و با توجه به پیش بینی افزایش ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته ما امکانات لازم اعم از تغذیه و اسکان را فراهم نموده ایم.

جمشیدی در رابطه با زمان اعزام به این اردوها گفت : راهیان نور در طول سال وجود دارد بویژه اردوهای دانش آموزی و دانشجوئی که با آغاز سال تحصیلی این اردوها برگزار شده و در پایان هر سال نیز اعزام عمومی را خواهیم داشت که هر ساله شاهد افزایش ۱۵ درصدی اردوهای دانش آموزی و دانشجوئی خواهیم بود .

وی در خصوص نمونه ای از تاثیر اردوهای راهیان نور بر جوانان گفت : همانطور که وصیت نامه شهدا انسان را به لرزه می اندازد وقتی دلنوشته های این جوانان را میخوانیم میبینیم که آن جوان نوشته است که من فلان گناه را می کردم و الان تعهد میدهم که دیگر آن گناه را انجام ندهم.

سرهنگ جمشیدی در رابطه با بهترین خاطره خود از برگزاری اردوهای راهیان نور خاطر نشان کرد : یکی از از بهترین خاطرات من در این اردوها عشق و علاقه مردم غرب کشور که اغلب از برادران اهل سنت می باشند دلبستگی به انقلاب و نظام و مقام معظم رهبری که کاملا ملموس و محسوس است می باشد که نشان دهنده این است که اگر ملت ایران از نظر مذهب با هم تفاوت دارند ولی از نظر قلب و دلها با هم هستند .

جمشیدی تاکید کرد : اگر پدر و مادری دغدغه تربیت فرزندش را دارد حتما از مناطق جنگی ما دیدار کنند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۴:۲۱

29 Dec 2019