۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۱۳۶۲

نماد هاي روي اسکناس ۵هزارتوماني نشانه مقاومت ملت ايران در برابر تجاوزهاي دشمنان است

عضوكميسيون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: حديث پيامبر، خليج فارس و نماد انرژي هسته اي نشانه استقلال، مقاومت و فرهنگ ايثار و شهادت ملت ايران در برابر تجاوزهاي دشمنان است و حذف آنها، آن ها در اين شرايط کار اشتباهي است که بايد هر چه سريع تر اصلاح شود.
نماد هاي روي اسکناس ۵هزارتوماني نشانه مقاومت ملت ايران در برابر تجاوزهاي دشمنان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، سيد سعيد زمانيان، عضوكميسيون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي با تاکید بر اینکه اقدام بانک مرکزي در تغيير چهره اسکناس ۵ هزار توماني کار نادرستي است، گفت: نماد به عنوان ابزاري براي ايجاد ارتباط استفاده مي شود و با شکل حروف و رنگ، مي تواند واکنش هاي خاصي را در ما ايجاد کنند.

وي با بيان اينکه نماد انرژي هسته اي نشان از به ناحق ريخته شدن خون انسانهاي پاک در کشور است، تاکيد کرد: نمادها و نشانه ها به همراه خود رمز و رازهاي بسياري دارند و نماد هسته اي یادبودی از شهدای هسته ای است که هرگز از خاطر ملت ايران پاک نخواهد شد چرا که مردم ايران همواره قدرشناسي خود را به شهدا ثابت کرده اند.

زمانيان ادامه داد: دشمنان ايران و انقلاب، صهيونست ها و استکبار جهاني همواره در پي فرصتي براي ضربه زدن به ايران هستند و با وجود ادعاي دموکراسي خواهي و تمدن، در اين راه از هيچ اقدامي حتي ترور و کشتن انسان هاي بي گناه فرو گذار نيستند.

نماينده مردم استان چهارمحال و بختياري با اشاره به حذف حديث پيامبر، خليج فارس و نماد انرژي هسته اي گفت: اين نمادها نشانه استقلال، مقاومت و فرهنگ ايثار و شهادت ملت ايران در برابر تجاوزهاي دشمنان است و حذف آنها، آن ها در اين شرايط کار اشتباهي است که بايد هر چه سريع تر اصلاح شود.

وي حديث پيامبر(ص) را نمونه بارزي از افتخار و عزت ايران دانست و گفت: در سالي که بيشترين و بدترين توهين ها به پيامبر اکرم (ص) شده است بايد اين حديث پررنگ تر جلوه داده شود.

عضوكميسيون برنامه و بودجه مجلس در پايان تصريح کرد: احترام به ارزش ها و اعتقادات مردم از مهمترين وظايف مسئولان فرهنگي و عموم مردم است زيرا مردم اين ارزشها را با افتخار به دست آورده اند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/ ۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۰:۳۳

29 Dec 2019