۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۱۹۸۴۱
مسؤل بسيج دانشجويي دانشگاه علمي کاربردي لردگان:

پيروي از اصل ولايت فقيه جامعه را در برابر هرگونه کينه جويي دشمن بيمه مي سازد

از آنجايي که حضور جنبش دانشجويي در صحنه هاي علمي، سياسي و ديني دانشگاه همواره موجب تعالي و رشد اين قشر فرهيخته شده است، ايستادگي او و تفکر همراه با فراست، مطابق با ارزش هاي بلندبالاي انقلاب اسلامي مي تواند او را در برابر هرگونه فتنه و فتنه جويي دشمنان اسلام مقاوم و خدشه ناپذير سازد.
پيروي از اصل ولايت فقيه جامعه را در برابر هرگونه کينه جويي دشمن بيمه مي سازد
به گزارش جهانبین نیوز پيمان قنبري مسؤل بسيج دانشجويي امام محمد باقر(ع) مرکز دانشگاه علمي کاربردي لردگان در گفتگو با سلام لردگان اظهار داشت: پيروي از اصل ولايت فقيه و همراه شدن با فرمايش گهربار مقام معظم رهبري (مدظله العالي) او را در برابر هرگونه کينه جويي دشمن بيمه مي سازد.

وي افزود: بايد دانست دشمنان اسلام همچون گذشته با استفاده از نقاط کور موجود در برخي از گوشه هاي وضعيت به وجود آمده سعي در ايجاد اشکال بين دانشجو، استاد و روابط سازنده او مي شوند به طور مثال فتنه 88 که موجب به وجود آمدن جريان سبز شد گوشه اي از همين نقطه کور به شمار مي رود که خوشبختانه خروش و ايستادگي امت اسلامي و در رأس آن قشر دانشجو اين خطبه و نيرنگ دشمن را خنثي و بي اثر نمود.

قنبري گفت: لازم است که دانشجو اين اتفاق را زنگ خطري براي امنيت، آسايش و شبکه هاي فکري نسل امروزي به شمار بياورد. چنانچه همواره دشمن با استفاده از فرهنگ بيگانه و القاي دروغ به جاي راستي و حق تلاش نموده است، شک و ترديد را به عنوان عاملي مخرب در حيطه دانشگاه به عنوان جرياني برانداز جايگزين نمايد.

اگر قشر دانشجو يا به تعبير مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اين افسران جنگ نرم آگاهانه و بر اساس تفکر راستين اسلامي پرچم دار مبارزه با شيطان بزرگ و امپرياليسم آمريکايي، اعتبار و شأن ديرينه دانشجوي خط امام را حفظ نمايند به حق خواهند توانست در برابر هرگونه کج روي و شيطان صفتي دشمن بايستند و رهرو و پوينده مسير روشن انقلاب شکوهمند اسلامي باشند. نقش دانشگاه به عنوان بستر و پرورش دهنده چنين قشر دانشجوي فرهيخته بسيار مهم و ارزشمند است.

مسؤل بسيج دانشجويي دانشگاه علمي کاربردي لردگان افزود: با شناسايي نخبگان متعهد چه دانشجو و چه استاد و تقويت فکر و علم ارزشي آنان چنين جرياني خواهد توانست در مقابل هرگونه شبه افکني بيگانگان به عنوان عنصري مبارز قلمداد شود و رويش تعالي دانشجو و استاد را در صراط تفکر اسلامي به قله هاي رفيع انسانيت، آزادي و وحدانيت اسلامي پيوند بزنند.

در نهايت بايد اذعان داشت حرکت چشمگير جنبش دانشجويي در اين مدت نمايه اي روشن، غرور آفرين و رو به جلو داشته به گونه اي که جوان دانشجو ايستاده در صحنه همواره فرياد مرگ بر آمريکا را از اعماق وجود خود فرياد مي زند و به گوش جهانيان مي رساند.

پايان خبر1020ج / 630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۷:۳۸

2 Jan 2020