۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۱۹۳۷۷
معاون سياسي سپاه:

هدف از پديد آوردن داعش و تکفيري، فرسايش جهان اسلام است /اقتصاد مقاومتي پيشرفت را تضمين مي کند

يکي از دلايل پديد آوردن داعش و تکفيري فرسايش جهان اسلام براي جلوگيري از بلوک قدرت در جهان اسلام است.
هدف از پديد آوردن داعش و تکفيري، فرسايش جهان اسلام است /اقتصاد مقاومتي پيشرفت را تضمين مي کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، دکتر رسول سنايي راد معاون سياسي سپاه در دومين همايش استاني هاديان و نخبگان سياسي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در خصوص موضوعات منطقه اي، داخلي و گروه تروريستي داعش اظهار کرد: اسلام هراسي يک زماني با توليد فيلم و کاريکاتور بود که البته در جهان اسلام ايجاد وحدت مي کرد.

وي افزود: داعش با پرچمي که در آن المان هاي اسلام درج شده است کثيف ترين جنايات را انجام مي دهد.برده فروشي در جهان امروز و قاچاق کودکان زير سه سال به کمک کشور ترکيه براي صهيونيست ها انجام مي شود.

سنايي راد با اشاره به اسلام هراسي ادامه داد: اختلاف شيعه و سني و اختلاف سني و سني در سوريه از ديگر نقشه هاي گروه تروريستي داعش است و مي توان گفت داعش نماينده اهل سنت نيست بلکه جريان چند لايه است که الان در عراق ۸۵ درصد بعثي هاي سکولار هستند.

معاون سياسي سپاه، در بخش ديگر از سخنان خود به مذاکرات انرژي هسته اي اشاره کرد و گفت:امريکاي ها وقتي قدرت ما را ديدند سعي کردند تخاصم را کنار بگذارند و از نشانهه اي افول يک ابر قدرت اين است که تهديد کند اما عمل نکند.

کارشناس ارشد مسايل سياسي بيان کرد: امريکا در شرايطي نيست که وارد چالش جديد شود بنابراين مذاکرات را در همين حالت مي خواهند نگه دارند.
وي گفت: ما ظرفيت هاي لازم راداريم جوانان دانشمند و مسئولان بايد فرهنگ عاشورايي و مديريت جهادي داشته باشند.

دکتر سنايي راد، يکي از مولفه هاي اقتدار ملي را وحدت دانست و گفت: خيانت است اگر دوقطب موافق و مخالف مذاکرات را ايجاد کنيم اين يعني اختلاف و دوقطبي سازي.

معاون سياسي سپاه گفت: ديپلماسي فشار مي خواهد در شرايطي که امريکايي ها هيچ ايده اي ندارند بين نخبگان اختلاف ايجاد کند و با اين روش به حل مذاکرات کمک کند .

وي ادامه داد: ما بايد در ايده پردازي و توليد انگيزه به نفع کارآمدي نظام تلاش کنيم. هر کس ميز مذاکره را ترک کند متهم به نداشتن روحيه مذاکره مي شود الان بازي با الفاظ است.

کارشناس ارشد مسايل سياسي با اشاره به اقتصاد مقاومتي بيان کرد: بايد به سمت افزايش اقتدار ملي رفت و آسيب هاي اقتصاد را درمان کرد که اين عزم ملي و فرهنگ خاص خود را مي طلبد.

معاون سياسي سپاه تصريح کرد: نبايد به دشمن طمع داشت بايد روي پاي خود ايستاد همانطور که در جنگ اين را ياد گرفتيم. توان موشکي امروز ما به دليل تجربه هاي جنگي ما بود.

دکتر سنايي راد اظهار کرد: اقتصاد مقاومتي هم پيشرفت را تضمين مي کند و هم اجازه پيشرفت را در کنار تهديدات دشمن مي دهد.آنها به دنبال اين هستند که با ايجاد نوساني، نظم وتعادل را بر هم زنند.

کارشناس ارشد مسايل سياسي در پايان خاطر نشان کرد: بسيج در طول و عرض جغرافيايي کشور مستقر است و براي کمک به کارآمدي دولت نماينده دارد زيرا هر دولتي زمينه امنيت پايدار و اقتدار ملي را دارد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۳:۳۱

29 Dec 2019