۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۱۹۲۰۲
نماینده سابق مجلس در گفت و گو با جهانبین نیوز:

آمریکایی ها امیدوارند با طولانی کردن روند مذاکرات بتوانند انقلاب اسلامی را زمین گیر کنند

آمریکایی ها امیدوارند با طولانی کردن روند مذاکرات بتوانند انقلاب اسلامی را زمین گیر کنند
نور الله حیدری نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبر نگار جهانبین نیوز با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای شورای عالی بسیج تاکید کرد: ما به مذاکرات خوشبین نیستیم، چون ماهیت طرف مقابل تغییر ناپذیر است.


حیدری با اشاره به خوی استکباری آمریکایی ها افزود: آنها بعد از هر جلسه ای نیات درونی خود را که متمرکز بر همین خوی مستکبرانه است رو می کنند.


وی افزود: مذاکره با کسی که حاضر نیست حقوق مسلم یک ملت را بپذیرد سودی ندارد؛ چون منطقی در منش آنها نیست.


این نماینده سابق مجلس با اشاره به اظهارات اخیر برژینسکی مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا مبنی بر تایید سیاست بازی با زمان از سوی آمریکا اظهار داشت: آنها امیدوارند با طولانی کردن روند مذاکرات بتوانند انقلاب اسلامی را زمین گیر کنند که چنین خیالی محقق نخواهد شد.


حیدری در ادامه تیم مذاکره کننده کشورمان را بر خلاف طرف مقابل، دارای منطق دانست و مذاکره کنندگان را افراد جدی و دلسوز دانست.

حیدری با اشاره به اینکه دولت خواهان توافق جامع با 5+1 بوده است متذکر شد: باید مواظب باشیم این تلاشها ما را از نگاه به درون و ظرفیتهای ملت باز ندارد. 
      
سخنگوی كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هشتم در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: اینکه آمریکایی ها ادعا دارند امنیت اسرائیل با این مذاکرات بیشتر از قبل شده کاملا دروغ است و خودشان هم می دانند که این موضوع هیچ ربطی به مذاکرات ندارد. چرا که نابودی اسرائیل از آرمانهای انقلاب بوده و مردم و رهبری معظم پای این آرمان استاده اند. لذا اسرائیل روز به روز نا امن تر خواهد شد.


انتهای پیام/ ش
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۲:۳۳

2 Jan 2020