۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۱۶۴۶۱
امام جمعه شلمزار:

شک نکنیم به پیروزی فلسطین /استراتژی سطل آب اسرائیل را نابود می کند

نابودی اسرائیل بسیار نزدیک است و در این برهه از زمان لازم است مسلمانان متحد شوند و برای نابودی اسرائیل اقدام عملی نمایند.
شک نکنیم به پیروزی فلسطین /استراتژی سطل آب اسرائیل را نابود می کند
به گزارش جهان بین نیوز، حجت الاسلام صفری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار گفت: روز قدس روز مقاومت و پایداری ملتی است که بیش از ۶۰سال در برابر تجاوز عده ای متجاوز ایستادگی کرده است.

وی گفت: زمانی که استکبار جهانی نتوانست به وسیله ی نیروهای مزدورش در سوریه و عراق توفیقی کسب کند اینک خود در غزه به صورت مستقیم پا پیش گذاشته است و دست به کشتار مسلمانان فلسطینی می زند.

امام جمعه شلمزار گفت: اگر چه در روزهای گذشته مردم غزه شهدای بسیاری تقدیم راه آزادی سرزمینشان و دفاع از دین اسلام کرده اند اما واقعیت آن است که تنها برنده ی این جنگ مردم غزه هستند و این اسرائیل است که بار دیگر با سرافکندگی مجبور به ترک سرزمین فلسطین می شود .

وی افزود: راهپیمایی روز قدس امسال نشان داد که مردم ایران همپای فلسطینیان در مبارزه با استکبار و کفر و ظلم ثابت قدم اند و این راهپیمایی پیام امیدی برای مقاومان فلسطینی و هشداری برای اسرائیلیان بود.

حجت الاسلام صفری با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: تنها راه علاج در فلسطین نابودی اسرائیل است و فلسطینی ها و در جبهه ی بزرگتر مسلمانان باید با یکدیگر متحد شوند و هر کس با هر توان و امکاناتی که در اختیار دارد در مبارزه با این غده ی سرطانی به پا خیزد.

وی در پایان به سخنان امام خمینی اشاره کرد و گفت: اسرائیل ضعیف تر از آن است که امت اسلام از آن بهراسد و اگر به فرموده ی امام خمینی هر کدام از مسلمانان سطل آبی در سرزمین های اشغالی بریزد بی شک اسرائیل و بنیان سست و ضعیفش را آب خواهد برد چه رسد به اینکه مسلمانان خود را تجهیز کنند و وارد عرصه ی مبارزه شوند.

انتهای پیام /م ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۲:۲۰

28 Dec 2019