۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۵۶۴۱
کارشناس مذهبي استان:

اهداف شبکه هاي ماهواره اي فروپاشي کانون خانواده است

اهداف شبکه هاي ماهواره اي فروپاشي کانون خانواده است که ورود آن به خانواده ها بيشتر از روي چشم و هم چشمي است شايد خانواده از آسيب ها مطلع نباشند ولي چون ديگر آشنايان و بستگان از آن استفاده مي کنند تحت تاثير قرار گرفته و اجازه ورود ماهواره به خانه داده مي شود.
اهداف شبکه هاي ماهواره اي فروپاشي کانون خانواده است
به گزارش جهانبین نیوز، فاطمه ابراهيمي کارشناس مذهبي استان در گفتگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص اينکه قرن ها است که غرب در پي تحقق دهکده جهاني است، اظهار داشت: غرب در پي اين است تا خودش را کدخداي دهکده جهاني بداند اما مانع بزرگي به نام اسلام را در مقابل خود مي بيند چرا که سبک زندگي ديني با آموزه هاي غربي سازگار نيست.

وي افزود: کسي که به دين پايبند است نمي تواند در مسير تمدن غربي حرکت کند.

ابراهيمي با اشاره به اينکه غرب قصد کرده با برنامه هاي گوناگون اسلام را از سر راه خود بردارد بيان کرد: يکي از اصلي ترين راهکارهاي غرب براي رسيدن به اين هدف فاسد کردن مسلمانان آن هم از طريق به انحراف کشيدن خانواده است.

اين کارشناس مسائل مذهبي تصریح کرد: اهداف شبکه هاي ماهواره اي فروپاشي کانون خانواده است که ورود آن به خانواده ها بيشتر از روي چشم و هم چشمي است شايد خانواده از آسيب ها مطلع نباشند ولي چون ديگر آشنايان و بستگان از آن استفاده مي کنند تحت تاثير قرار گرفته و اجازه ورود ماهواره به خانه داده مي شود.

ابراهیمی افزود: خيلي ها استفاده صحيح را مطرح مي کنند ولي مطمئنا ماهواره اي که دشمن چندين سال بر روي آن کار کرده و براي هر چيزي نقشه دارد طوري طراحي شده که در هر صورت اثر خود را بگذارد.

وی اظهار کرد: خانواده به خصوص مادر بايد آگاه باشد تا مي تواند از ورود ماهواره به خانه جلوگيري کند و اگر هم ورود پيدا کرد بايد زمان استفاده از آن کم شود يا سراغ شبکه هاي بروند که شر و خطر کمتري داشته باشد.

کارشناس مذهبي چهارمحال و بختیاری، آگاهي بخشي به خانواده ها را در زمينه ماهواره بسيار مهم دانست و گفت: شايد نتوانيم از ورود ماهواره ها به بين خانواده ها جلوگيري کنيم ولي حداقل با گوشزد کردن اينکه ساعت تماشاي کمتري صرف شود و يا استفاده از شبکه هاي خاص و مناسب صورت بگيرد تا به ياري خداوند روزي برسد که هدايت شوند.

وي خاطرنشان کرد: يکي از ريشه هاي وجود ماهواره به صدا و سيما بر مي گردد با پخش برنامه هاي جذاب و مورد علاقه مردم مي تواند به جذب کمترمردم به سمت ماهواره کمک کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۲:۲۳

29 Dec 2019