۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
کد مطلب : ۱۴۹۴۶
معاونت اجرایی سپاه استان:

۷هزار زائر چهارمحال و بختیاری راهي مرقد مطهر امام خميني(ره) شدند

معاونت اجرایی سپاه استان چهارمحال و بختیاری از اعزام حدود۷ هزار نفر از مردم استان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.
۷هزار زائر چهارمحال و بختیاری راهي مرقد مطهر امام خميني(ره) شدند
به گزارش جهانبین نیوز،عبدالمحمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برین در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۷ هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام شدند، افزود: این تعداد از زائران در قالب ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حاضر می‌شوند.

معاونت اجرایی سپاه استان ادامه داد: این تعداد از زائران از همه اقشار مختلف جامعه از جمله اصناف، کارمندان، دانش‌آموزان، کارگران، بسیجیان و ... می باشند.

وي با بيان اينكه ماهيت اين سفر فرهنگي است، تصريح كرد: براي كيفي سازي سفر برنامه‌هاي مختلف مثل حضور روحانیون و طلاب و مبلغان برادر و خواهر، توزیع بسته ها وسی دی های فرهنگی در هر اتوبوس پيش‌بيني شده است.

سعیدی در ادامه به اهداف برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و متذکر شد: برگزاری این برنامه‌ها علاقه‌مندی ملت ایران پس از گذشت ربع قرن از رحلت امام خمینی(ره) را نشان می‌دهد.

معاونت اجرایی سپاه استان با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در مراسم ارتحال امام(ره) علاقه‌مندی و وفاداری خود را به نظام نشان می‌دهند، تصریح کرد: مردم با شور و هیجان وصف ناشدنی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند.

این مسئول ولایت فقیه را ستون اصلی انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: حضور ملت ایران در این مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۲:۰۴

29 Dec 2019