۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۱۲۴۱۴
تهیه کننده برنامه های صدا و سیما:

استکبارستیزی از رسالت های مهم نظام اسلامی است

جمهوری اسلامی ایران یک حکومت بی نظیر است که نه وابسته به قدرت غرب است ونه شرق واین به معنای نفی استکبار است.
استکبارستیزی از رسالت های مهم نظام اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، تهیه کننده برنامه های صدا و سیمای مرکز استان اظهار کرد: در دهه فجر می توان بیشتر از قبل به شعارهای قبل از انقلاب عینیت بخشید زیرا در آن زمان اربابان آمریکایی و انگلیسی به دلیل نفوذی که در کشور داشتند بیشتر دیکته می کردند و مسئولان فریب خورده، اجرا می کردند؛ در آن زمان استقلال در تصمیم گیری ها خیلی کم بود و در بسیاری از مسائل اصلا وجود نداشت.

وی افزود: با تشریف فرمایی امام(ره) و با حمایتها و پشتیبانی خوب مردم و با رهبری های هوشمندانه حضرت امام(ره) حکومت شاهنشاهی برچیده شد و حکومت جمهوری اسلامی با شعار اصلی نفی استکبار جایگزین شد.

محمد رضا رسولی گفت: بعضی ها به غلط فکر می کنند، حکومت ها برای دوام خود باید وابسته به قدرت غرب یا شرق باشند اما جمهوری اسلامی ایران با حکومت بی نظیر خود ثابت کرد، وابسته به قدرت های غرب و شرق نیست و استکبار جهانی را نفی می کند.

مدیر مسئول هفته نامه نگین ادامه داد: در این مسیر که ما می خواهیم با استکبار مبارزه کنیم نقصان، کمبود امکانات و در بعضی موارد بی تدبیری وجود دارد اما همه اینها با قدرت و فضل الهی حل می شود زیرا ما این ادعا را داریم که استکبار حق دخالت در حکومت و تصمیم گیری های ما ندارد و اندیشه های استکباری هم در حکومت اسلامی جای ندارد.

وی بیان کرد: چیزی که به پیکره استکبار ترس و وحشت می اندازد، پشتیبانی وحضور هوشمندانه مردم در عرصه های سیاسی است و بهترین تجلی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن است.

تهیه کننده برنامه های صدا و سیما با اشاره به اینکه دشمن مرتب حضور مردم را رصد می کند، تصریح کرد: هر چه قدر این حضورها حماسی تر، پرشورتر وبا نشاط تر باشد هراس دشمنان هم بیشتر خواهد شد. مخصوصا در دولت تدبیر و امید که خوشبختانه گام های بلندی هم در رابطه با برداشتن تحریم ها برداشته شد و بعد از تدبیر های هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مسئولین عالی رتبه کشور حضور مردم بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امروزه اگر مسئولین با قدرت در مذاکرات شرکت می کنند به دلیل حمایت و پشتیبانی مردم است.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ساختمان تحریم امروزه ترک برداشته اما برای نابودی و ازبین بردن کلی ساختمان تحریم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقش اساسی دارد هم چنانی که رئیس جمهورکشورمان در صحبت های خود اشاره کرد، بهتر است غرب به جای زبان تهدید با زبان تکریم با ملت ما صحبت کند حضور مردم در۲۲ بهمن تهدید را از بین می برد و قطعا استکبار و قدرت غرب به خصوص آمریکا با زبان تکریم با ما صحبت خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۹:۴۵

2 Jan 2020