۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۱۲۰۵۸
مادر شهید سهراب صادقی :

ایران اکنون مانند نگین انگشتری می‌ماند که دشمنان آن را محاصره کرده‌اند

مادر شهید صدقی: مسئولان کشور باید بدانند ایران اکنون مانند نگین انگشتری می‌ماند که دشمنان آن را محاصره کرده‌اند بنابراین باید برای دفاع از مملکت و یاری اسلام تلاش کنند و ولایت مدار باشند.
ایران اکنون مانند نگین انگشتری می‌ماند که دشمنان آن را محاصره کرده‌اند
به گزارش جهانبین نیوز، مادر شهید سهراب صادقی دهکردی(مهدی صدقی)،در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برین بام ایران گفت: مهدی من برای حفاظت از دین اسلام تلاش می کرد و خواسته درونی اش خدمت خالصانه در عرصه های سخت برای نظام و انقلاب بود تا اینکه به آرزویش رسید.

وی افزود: من از مسئولان می‌خواهم که همواره پیرو ولایت فقیه و دیندار باشند و به وصیت‌نامه شهدا عمل کنند.

مادر شهید صدقی تصریح کرد: مهدی در دوره راهنمایی به بسیج وارد و توانست در دوره متوسطه آموزش تکمیلی بسیج خود را طی کند و به عضویت گردان ۱۰۱ عاشورای شهرکرد برسد.

وی یادآور شد: مهدی علاقه زیادی به ورزش های رزمی داشت و توانست در سن ۲۰ سالگی مربیگری رشته کاراته را به دست آورد.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره خصوصیات اخلاقی فرزندش گفت: همواره احترام بزرگترها و من و پدرش را داشت و بسیار خوش اخلاق و خنده رو بود. درباره محبت و مهربانی او نیز نسبت به خانواده، ‌دوستان و بچه‌ها نیز اینگونه بود. او نسبت به فرایض دینی بسیار مسئولیت‌پذیر بود و همواره خودش را در برابر ایمانی که داشت مسئول می‌دانست.

این مادر شهید درباره انتظارش به عنوان مادر شهید در برخورد مسئولین کشورمان با کشورهای غربی مثل آمریکا و اسرائیل، نیز گفت: فرزند من با اینکه در آن دوران غرور جوانی داشت اما حقیقت اسلام را یافته بود و از همین‌رو برای اسلام و میهن تلاش می کرد. مسئولین کشور باید بدانند ایران اکنون مانند نگین انگشتری می‌ماند که دشمنان آن را محاصره کرده‌اند بنابراین باید برای دفاع از مملکتمان و یاری اسلام تلاش کنند و ولایت مدار باشند.

مادر شهید مهدی صدقی ادامه داد: مسئولان باید بین مردم وحدت و یگانگی ایجاد کنند.

وی بیان کرد: من به عنوان مادر شهید راضی نیستم که ایران با آمریکا رابطه برقرار کند زیرا آنها در سال‎های گذشته در آموزن انسانیت رد شده اند.

مادر شهید سهراب صادقی(مهدی صدقی) تاکید کرد: در سالهای گذشته که ایران با آمریکا قطع رابطه کرد و آمریکا به سراغ کشورهای دیگر رفت و پیمان به ظاهر دوستی خود را با آنها بست، فکر می کنید این کشورها تا کنون به چه مدارجی رسیده اند که ایران نرسیده است؟ اگر آمریکا می خواهد با ایران در ارتباط باشد فقط به فکر منافع شخصی خودش است.
وی در بیان یکی از خاطرات فرزندش اظهار کرد: یک روز قبل از شهادتش پیامکی فرستاده بود که به مادر بگویید التماس دعا و مجدداَ چند ساعت بعد پیامی دیگر فرستاده که دعای مادر برایش مستجاب شده است و آخرین پیام را برای برادر بزرگترش ساعت۵ عصر روز یکشنبه۵/۷/۱۳۸۸ فرستاده که به مادر بگویید برایم زیاد دعا کند نیاز دارم به خواسته ام برسم. و در همان روز به شهادت رسید.

مادر شهید صدقی در پایان افزود: مهدی ارادت خاصی به امام حسین(ع) داشت و و در تمام روزهای سال آهنگهای مداحی امام حسین(ع ) را گوش می داد. و از بانیان تشکیل هیئت عاشقان ولایت در پایگاه بسیج سید الشهدا (ع) مسجدالرضای شهر کرد بود و شجاعت، صداقت در گفتار و عمل، داءم الوضو و با همه مهربان بودنش از خصیصه های بارز او بود.
انتهای پیام/
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۲:۲۸

28 Dec 2019