۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۵۶۲۶۲
با گراميداشت ياد سردار شهيد اکبر بابادی؛

يادواره «آبروی محله- افتخار کوچه‌ها» در اردل برگزار شد

يادواره شهدای «آبروی محله و افتخار کوچه» با گراميداشت ياد سردار شهيد اکبر بابادی در شهر اردل برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، یادواره سردار شهید اکبر بابادی با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان «آبروی محله» با حضور امام جمعه شهرستان اردل، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان شهرستانی در مقابل خانه این شهید بزرگوار شهر اردل برگزار شد.

حجت الاسلام عینعلی علی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در این آیین معنوی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهدا بعد از شهادت خود، با ایجاد فضایی معنویی، یادآور مسئولیت‌های سنگین در جامعه هستند.

علی پور با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا، کمترین ادای حقی است که ما به شهدا داریم، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا، صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند تا به مسئولیت هایمان در قبال کشور و انقلابمان هوشیارتر عمل کنیم.

وی بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: انچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۵۵:۱۲

27 Apr 2024