۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۵۴۹۴۸

جشنواره الگوي برتر مسجد محوري و انتخاب پايگاه اسوه در فارسان برگزار شد

جشنواره الگوی برتر مسجد محوری به منظور انتخاب پایگاه برتر و نمونه با شرکت ۱۲ پایگاه برتر سطح شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش «جهانبین نیوز »، به همت مجموعه سپاه ناحیه فارسان جشنواره الگوی برتر مسجد محوری با حضور ۱۲ پایگاه برتر خواهر و برادر در سطح شهرستان فارسان برگزار شد.

 علیرضا عربی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره الگوی برتر مسجد محوری با هدف انتخاب پایگاه مقاومت بسیج نمونه شهرستان از بین ۵۰ پایگاه مقاومت بسیج برگزار شده است.

وی گفت: در این جشنواره ۱۲ پایگاه مقاومت بسیج برتر در سطح شهرستان شرکت کرده و گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات خود که حول محور مساجد انجام شده بود را ارائه کردند و نهایتاً تیم‌های بازرسی با بررسی‌های لازم پایگاه مقاومت بسیج برتر در سطح شهرستان را انتخاب و به عنوان پایگاه نمونه به سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان معرفی می‌کنند.

حجت الاسلام محسن ملک پور استاد یار شجره طیبه صالحین و امام جمعه شهر فارسان میهمان ویژه این جشنواره بود که ضمن بازدید از غرفه‌های پایگاه‌ها و عرض خداقوت و خسته نباشید به بسیجیان در جمع ایشان گفت: در جامعه مسلمین نشاط اجتماعی وجود دارد که سفر اربعین یکی از نشانه‌های این نشاط اجتماعی است، در ابتدای انقلاب مسئولین از افراد جهادی برای مردم انتخاب می‌شدند و درست هم همین بود. ما هم اکنون باید برگردیم بر همین روال و در واقع این بچه‌های مسجدی و بچهایی با روحیه جهادی هستند که باید امورات را در دست بگیرند کسانی که فکر جهادی دارند.

وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از فعالیت‌های بسیجیان در مساجد، نظر امام خمینی (ره) را در مورد مسجد و محله بیان داشته و گفتند: محله با مسجدش و شهروندان مومن می‌شود یک دژ محکم و ما و شما همه و همه باید تلاش کنیم تا مساجد رونق بگیرند. نباید مساجد تنها محل برگزاری سه نوبت نماز باشند بلکه مساجد باید محور فعالیت‌ها و محور محله بشوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۲۲:۲۸:۲۱

27 Apr 2024