۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۵۴۵۷۶
رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل خبرداد:

حضور 120نفر از دختران اردلي در بزرگترين دورهمي دختران حاج قاسم

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل از اعزام 110 نفر از دختران نوجوانان شهرستان اردل به بزرگترين دورهمي دختران حاج قاسم در شهرکرد خبرداد.
سيد ياسين حسيني رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت وگو با خبرنگار جهانبین نیوز  با بيان اينکه مسئله بانوان در جامعه در دو عرصه خانواده و جامعه تبيين مي‌شود گفت: طرح رويداد دختران حاج قاسم در همين راستا تلاش مي‌کند شکل درستي به دغدغه‌هاي اجتماعي دختران جوان بدهد و از ظرفيت آنها براي حل مسائل بانوان مناطق مختلف استان کمک بگيرد.

حسيني از اعزام 110 نفر از دختران نوجوانان شهرستان اردل به بزرگترين دورهمي دختران حاج قاسم در شهرکرد خبرداد و افزود: رويداد دختران حاج قاسم يک رويداد سه روزه براي دختران نوجوان 14 تا  20 سال است که هدف از اين رويداد (آموزش چگونگي انجام کار فرهنگي اثرگذار) به منتخب دانش‌آموزان فعال دختر استان است.

وي با بيان اينکه در اين رويداد دختران با نقش اجتماعي خود در انقلاب اسلامي در کنار ديگر نقش‌هاي خود آشنا مي شوند افزود: رويداد دختران حاج قاسم يک اردوي پرنشاط کارگاهي و عملياتي است که مخاطبان به صورت گروهي برنامه‌هاي فرهنگي ارائه کرده و در ميدان عمل برنامه‌هاي خود را اجرا مي‌کنند و بازخورد هم مي‌گيرند.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل خاطرنشان کرد:هدف اين دورهمي اين است که حواسمان باشد دختر امروز در اوج توانايي و استعداد است و بايد فرصت براي زندگي درست و سعادتمندانه براي وي فراهم شود.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۳۹:۰۹

27 Apr 2024