۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۵۳۹۸۱
گزارش تصویری؛

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فارسان

به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز، به‌منظور گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فارسان با حضور کلیه یگان‌های عملیاتی و اجرایی نظامی و بسیجی و همچنین حضور کامل نیروهای اداری و امدادی در محل سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.

در این برنامه ابتدا علیرضا عربی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان فارسان ضمن خیرمقدم گویی و تقدیر از حضور یکپارچه و پرشور بسیجیان و حضار در مراسم صبحگاه مشترک از نقش بی‌بدیل امام خمینی رحمه‌الله علیه در فرماندهی و کنترل شرایط در آن موقعیت خطیر انقلاب صحبت کرد و اشاره کرد: با آغاز جنگ تحمیلی در شهریور 1359، جمهوری اسلامی ایران به مهم‌ترین بحران پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد شد. امام خمینی به‌عنوان رهبر انقلاب مدیریت این جنگ را به دست گرفتند و در ابتدا با یک‌کلام، اینکه دیوانه‌ای آمده و سنگی انداخته جو روانی جامعه را آرام کرد و این نشان از شناخت و درک عمیق روانشناسی امام و همچنین نفوذ کلام عمیق امام در دل‌ها داشت.
 
در ادامه سید هادی صالحی فرماندار شهرستان فارسان گفت: از نظر استراتژیست های نظامی فتح خرمشهر کاری غیرممکن و سخت بود اما رزمندگان دوران دفاع مقدس با روحیه انقلابی و جهادی کار غیرممکن را ممکن کردند اگر قرار است در عرصه‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و یا هر موضوعی فتح و پیروزی اتفاق بیفتد با تفکر انقلابی و جهادی اتفاق خواهد افتاد نه با تفکرهای لیبرالیستی و نئو لیبرالی و غرب‌گرایی که امروز خودشان با مشکلات عدیده‌ای پیش رو هستند.
 
صالحی در ادامه عنوان کرد: حجم تحریم‌هایی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران اعمال شد و فتنه‌هایی که در مسیر انقلاب ما برای ما ایجاد کردند برای هر حکومت دیگری بود عمر آن حکومت حتی به دو ماه هم نمی‌رسید اما ملت ما با تفکر انقلابی خود از این مسیر و مشکلات کرده و ادامه خواهد داد راهش را. امروز دشمن هم فهمیده که نسخه نجات‌بخش و راه‌حل مردم ما تفکر و عمل انقلابی است لذا سعی کرد که این تفکر را عوض کند یک عده را در بدنه نظام نفوذ داد که متأسفانه این افراد نه اعتقادی به تفکر جهادی و انقلابی دارند و نه اصلاً در قید و بند مردم و انقلاب هستند و این همان مسئله نفوذی است که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها تذکر داده بودند و دادند. امروز اگر مشکلاتی را می‌بینیم این مشکلات مربوط به همین شبکه سازمان‌یافته نفوذی است.
 
فرماندار شهرستان فارسان در ادامه خاطرنشان کرد: تفکر و انقلابی عمل کردن راه‌حل مشکلات است و در رأس آن دو کلیدواژه که به‌شدت مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است جهاد تبیین و جهاد کبیر. جهاد کبیر یعنی از دشمن نترسیدن و به خودمان اعتماد کردن دست روی زانوی خود گذاشتن و بریدن وابستگی‌ها به دشمن و جهاد تبیین هم یعنی مقابله با امپراتوری رسانه‌ای دشمن که دائم در حال نفرت پراکنی در جامعه ما هستند و می‌خواهند کاری کنند که مردم ما آن‌طور که این رسانه‌ها می‌خواهند فکر کنند.

انتهای پیام/530پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۳۴:۲۵

26 May 2023