۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۵۳۸۰۰
مسئول بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان:

10 واحد مسکوني در فارسان برای محرومان ساخته می‌شود

مسئول بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: بسیج سازندگی اقدام به ساخت 10 واحد مسکونی برای محرومان شهرستان فارسان کرده است.
ميثم بابائي مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: يکي از وظايف و مسئوليت‌هاي مهم بسيج سازندگي در سطح کشور محروميت‌زدائي از روستاها و شهرهاي محروم کشور است.

وی تصریح کرد: بسيج سازندگي سپاه ناحيه فارسان  در سال 99 تعداد 6 واحد مسکن مددجويي با همکاري کميته امداد و دو واحد مسکن محرومين با همکاري سازمان بهزيستي احداث کرد.
 
بابائی ادامه داد: بسيج سازندگي در سال 1400 تعداد 9 واحد مسکن را با استفاده از ظرفيت خيرين ساخته و تکميل کرده و به محرومان تحويل داد در سال 1402 هم تعداد 10 واحد مسکوني در دست‌ساخت است که تا پايان امسال اين پروژه‌ها تکميل و تحويل داده می‌شود.
 
بابائی بیان داشت: جهادگران بسيجي که در گروه‌هاي جهادي به خدمت مي‌پردازند به‌واقع خدمت بي‌منت و بي توقع ارائه مي‌دهند و فقر را از چهره منطقه مي‌زدايند به‌علاوه باعث شناخت ظرفيت‌ها و استعدادهاي مناطق محروم مي‌شوند و باروحيه جهادي و تلاش جهاد گونه خودباوري را به مردم منتقل مي‌کنند و باعث دلگرمي مردم به‌نظام و تقويت بنيه‌هاي اعتقادي مردم مي‌شوند.
 
مسئول بسيج سازندگي سپاه ناحيه فارسان دي پايان بيان داشت: استفاده از ظرفيت عظيم اين گروه‌هاي جهادي باعث مي‌شود تا هزينه‌ها کاهش و کارها سرعت بگيرند اما اين گروه‌هاي جهادي نياز به حمايت دارند که از مسئولان انتظار حمايت همه‌جانبه مي‌رود.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۶:۳۸

14 May 2023