۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۵۳۶۹۹
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان:

معلمان در تبيين حجاب براي جوانان و نوجوانان نقش بسزايي دارند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: دشمنان با ابزار قرار دادن بي‌حجابي سعي در ايجاد بي‌بندوباري در جامعه اسلامي دارند که نقش معلمان در تبيين اين موضوع براي جوانان و نوجوانان نقش بسزايي است.
به گزارش جهانبین نیوز ، عليرضا عربي به مناسبت بزرگداشت مقام معلم در جمع معلمان دبستان دخترانه فارسان گفت: گرامي مي‌داريم ياد و خاطره شهدا انقلاب، شهدا هشت سال دفاع مقدس و شهداي مظلوم مدافع حرم و شهيد بزرگواري که اين مناسبت به نام ايشان رقم خورده شهيد آيت‌الله مطهري و اين روز بزرگ روز معلم را خدمت شما معلمين و مربيان خط مقدم جهاد فرهنگي تبريک و تهنيت عرض مي‌کنم.
 
وي در ادامه افزود: امروز شما بسيار تلاش مي‌کنيد، شما افسران خط مقدم جهاد فرهنگي هستيد ماهم وظيفه ديني و انقلابي ما هست و اين سربازي ما نيز مي‌باشد که تکريم کنيم از عزيزان خط مقدم جبهه فرهنگي.
 
عربی خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش جاي بسيار مهمي است و از اهميت بالايي برخوردار است به لحاظ اينکه بيشترين مخاطب را آموزش مي‌دهد و در اين خصوص مقام معظم رهبري فرمودند آموزش‌وپرورش کارخانه انسان‌سازي است.

وي نقش معلمان را در تبيين موضوع حجاب و عفاف بسيار مهم و اساسي خواند و گفت: دشمنان با ابزار قرار دادن بي‌حجابي سعي در ايجاد بي‌بندوباري در جامعه اسلامي دارند که نقش معلمان در تبيين اين موضوع براي جوانان و نوجوانان نقش بسزايي است.

عربی اظهار داشت: موضوعي که مدتي است در صدر اخبار و فضاي مجازي قرارگرفته است و دشمن نيز آن را گره‌زده به مسائل سياسي و دنبال کننده موضوع حجاب و عفاف هستند و شما به‌عنوان يک مبلغ و روشنگر فرهنگي در اين جبهه تلاش مي‌کنيد بحث حجاب و عفاف را همان‌طور که حضرت آقا فرمودند يک واجب شرعي و سياسي است و چرا سياسي به خاطر اينکه دشمن اين قضيه را به مشکلات سياسي گره‌زده و همچنين مسائل و مشکلاتي که با آن‌ها دست‌وپنجه نرم مي‌کنيم.
 
وي تصريح کرد: موضوعي که بر آن تأکيدداريم مسئله عفاف و حجاب است که در دين نياز بر آن تأکيد شده و اين موضوع تعيين مي‌کند حضور زنان در اجتماع که دين اسلام نيز بر آن تأکيد دارد و ما در دين و سياست به حضور زنان در اجتماع هستيم و اگر زن قرار بود در خانه باشد و در اجتماع نباشد که نياز به حجاب نداشت.
 
در پايان اين ديدار با اهداي شاخه گل، روز معلم را به فرهنگيان اين مدرسه تبريک گفتند.


انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۴۸:۳۷

29 Mar 2024