۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۵۳۵۴۱

نماز عيد فطر و شکوه بندگي مردم اردل در قابی از تصاویر

مردم متدين و ولايتمدار اردل پس از يک ماه تمرين بندگي امروز به نماز عيد فطر آمده بودند تا پاداش گرفته و به شکرانه توفيق يک ماه بندگي جشن بگيرند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ نماز عيد فطر در شهر اردل به امامت حجت‌الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه اين شهرستان و با حضور جمع کثيري از مردم و مسئولان در چهار راه نماز اقامه شد.
مردم متدين و ولايتمدار اردل پس از يک ماه تمرين بندگي امروز آمده بودند تا پاداش گرفته و به شکرانه توفيق يک ماه بندگي جشن بگيرند،‌ حضور نوجوانان و جوانان در نماز عيد سعيد فطر در شهرستان اردل  يکي از ويژگي هاي بارز اين مراسم بود و نشان مي داد که آينده سازان اين کشور دلبسته ارزش هاي اسلامي هستند.

نواي «اللهم اهل الکبريا و العظمه» مردم که به صورت هماهنگ و يکپارچه در نقاط مختلف اين شهرستان به گوش مي رسيد، صحنه هاي بي نظيري از عشق و دلدادگي مردم به ارزش هاي الهي را به نمايش گذاشت.

صندوق هاي جمع آوري فطريه نيز توسط کميته امداد امام خميني(ره) و نهادهاي حمايتي در مسيرهاي منتهي به برگزاري نماز پرشکوه عيد سعيد فطر گذاشته شده بود و بسياري از نمازگزازان قبل از اقامه نماز، فطريه خود را پرداخت کردند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۰۹:۳۷

22 Apr 2023