۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۵۳۵۳۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم‌(ع) چهارمحال و بختياري:

بيان خاطرات دفاع مقدس براي نسل جوان مصداق جهاد تبيين است

فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم‌(ع) چهارمحال و بختياري گفت: امروز دشمن به جنگ ترکيبي روي آورده است و وظيفه ما در اين جنگ جهاد تبيين است، نسل جوان بايد بدانند اين انقلاب به چه قيمتي به‌دست‌آمده و چه خون‌ها و چه جان‌هايي به‌پاي اين انقلاب ريخته و فدا شده است.
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم عليه‌السلام استان چهارمحال و بختياري در جمع رزمندگان و ايثارگران عنوان کرد: خداوند بزرگ را شاکرم که اين توفيق را نصيب من کرد تا در جمع دوستان قديمي و هم‌رزمان سابق خودم در شهر فارسان باشم. اين خاطراتي که دوستان هم رزم من از دوران دفاع مقدس بيان کردند حقيقتاً شبيه به اين خاطرات پس از مرگ است آن‌قدر آن روزها سخت و جان‌فرسا بود.

سردار اکبري در جمع رزمندگان فارساني عنوان کرد: آن روزهاي سخت گذشت و شما ايستاديد و مقاومت کرديد و به برکت مقاومت آن روزهاي شما در جبهه‌ها امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي به اين اقتدار و عظمت و قدرت رسيده است. نهال نوپاي انقلاب به برکت خون شهدا و ايستادگي شما امروز به درخت تنومندي بدل شده است. آن روزها ما حتي به سيم‌خاردار هم محتاج بوديم و با يک شرايط سختي مهمات تهيه مي‌کرديم و مي‌جنگيديم براي دفاع از خودمان امروز ديگران براي دفاع از خودشان به ما محتاج شده‌اند.
 
وي بيان داشت: روزي ابرقدرت‌ها ما را تحريم مي‌کردند و مي‌گفتند هيچ‌کس حق ندارد به ايران سلاح بفروشد امروز التماس ملت‌هاي ديگر را مي‌کنند که ما ايران را تحريم کرده‌ايم از ايران سلاح نخريد. چهل سال است که به خود وعده نابودي نظام مقدس ما را مي‌دهند و هرسال با اميدواري مي‌گفتند که امسال کار رژيم ايران تمام است اما ما هرسال قدرتمندتر شديم.
 
وي اظهار داشت: به برکت مجاهدت‌هاي شما رزمندگان و ايثارگران و خون شهدا ما به چنان اقتداري رسيده‌ايم که رهبر ما با دستان پر و با يک نشاط به نيروهاي مسلح ما مي‌گويد درست است ما قدرتمنديم اما و هيچ‌کس جرات تعرض به ما را ندارد اما شما همچنان مراقب تهديدهاي دشمن باشيد.
 
 وي در پايان عنوان کرد: امروز دشمن به جنگ ترکيبي روي آورده است و وظيفه ما در اين جنگ جهاد تبيين است. نسل جوان ما تشنه خاطرات دوران دفاع مقدس است و اين خاطرات بايد به نسل جوان و نوجوان ما برسد اين‌ها بايد بدانند بر فرزندان روح‌الله چه گذشت ما در چه شرايطي بوديم و امروز به چه شرايطي رسيده‌ايم. بايد بدانند اين انقلاب به چه قيمتي به‌دست‌آمده و چه خون‌ها و چه جان‌هايي به‌پاي اين انقلاب ريخته و فدا شده‌اند. بيان خاطرات دوران دفاع مقدس مصداق بارز جهاد تبيين است.


انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۲۷:۱۲

26 Apr 2024