۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۵۳۳۴۶
گزارش تصویری؛

رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان معرفی شد

حجت الاسلام باقر بامیری به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان منصوب شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حکمی حجت الاسلام باقر بامیری را به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد منصوب کرد.

حجت الاسلام باقر بامیری مشغول به تحصیل در سال پنجم درس خارج فقه و اصول حضرت آیت الله عابدی (حفظه الله) و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فرهنگی از دانشگاه معارف قم است.

وی مسلط به زبان عربی و دارنده گواهینامه روش تدریس از دانشگاه معارف و مدرک سطح سه تبلیغ از دفتر تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام باقر بامیری سابقه تدریس در حوزه علمیه جامعه الامام المنتظر شهرستان نجف اباد، مسئولیت امور فرهنگی و احکام شرعی در حوزه علمیه جامعه الامام المنتظر(عج) نجف آباد، عضویت در انجمن علمی مدیریت فرهنگی دانشگاه معارف، کارشناس مسائل خانواده در مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، مسئولیت برگزاری دوره های تازه متزوجین در مرکز خدمات قم و رابط بین مرکز مدیریت و مرکز خدمات حوزه های علمیه قم و مشاور و امام جماعت مدرسه امام خامنه ای ( حفظه الله) شهرقم و پژوهشگری در پژوهشگاه فقه را در کارنامه دارد.

وی از مبلغان با سابقه در شهرهای مختلف کشور اصفهان، قم ، چهارمحال و بختیاری و روستای های مختلف و کشور عراق بوده است و در اردوهای جهادی مثل کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و سیل ها و ساخت و سازخانه برای نیازمندان در روستاها و آماده سازی و بسته بندی ماسک و ضدعفونی شهرها و روستاها در زمان کرونا و تهیه بسته های معیشتی و کمک به نیازمندان و برپایی ایستگاه های صلواتی و جشن های نیمه شعبان ،عید غدیر و ... در نقاط شهر و روستاهای شهرستان لردگان حضور پررنگی داشته است.

گفتنی است آئین معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان، عصر امروز همزمان با میلاد پربرکت امام حسن(ع) در ماه مبارک رمضان با حضور حجت الاسلام دکتر مهدی طاهری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان لردگان، روسای ادارات شهرستانی، معاونان ستادی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از روحانیون مستقر برگزار شد.

همچنین در این مراسم از خدمات حجت الاسلام اسماعیلی، مدیر سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان قدرانی شد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۳۷:۰۰

27 Apr 2024