۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۵۲۶۲۷
گزارش تصويري/

اعلام حمايت دانش آموزان و فرهنگيان اردل از سپاه پاسداران

دانش آموزان و فرهنگيان شهرستان اردل در ديدار با فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل اقدام اخير پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در ليست گروه هاي تروريستي را محکوم کردند.
به گزارش جهانبين نيوز؛ تعدادي از دانش آموزان نمونه و فرهنگيان شهرستان اردل صبح امروز درديدار با فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل اقدام اخير پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در ليست گروه هاي تروريستي را محکوم کردند.

خانم حسيني رئيس شبانه روزي الزهرا شهر اردل در اين ديدار با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فهرست گروه‌هاي تروريستي، ضمن محکوم کردن اين حرکت اظهار کرد: قطعا شکست اروپا و استکبار جهاني در حوادث اخيري که در کشور ما رخ داد برايشان قابل تحمل نبوده است.

حسيني افزود: غرب گمان مي‌کرد انقلاب اسلامي با توطئه‌اي که در چندماه اخير رخ داد فروخواهد پاشيد ولي پس از آنکه همراهي مردم با نظام و پشتيباني آن‌ها از ولايت را ديدند به دنبال جبران اين شکست درآمدند و با توجه به اقتدار و نقش سپاه پاسداران در موفقيت ايران چنين اقدامي را انجام دادند.

وي بيان کرد:امروز جمهوري اسلامي ايران به پشتوانه نهاد مقدس سپاه در معادلات جهاني تاثيرگذار است و ضرورت دارد پشتيبان و قدردان و قدرشناس، اين مجموعه باشيم.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۵۴:۴۶

29 Mar 2024