۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۵۱۹۶۰
به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي صورت گرفت:

افتتاح نمايشگاه عكس و پوستر با عنوان سواد رسانه اي در اردل

به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي نمايشگاه عكس و پوستر با عنوان (سواد رسانه اي ) و با هدف اگاهي بخشيدن به دانش آموزان در زمينه استفاده از شبكه هاي مجازي و خطرات آن با حضور مسئولين شهرستان در کانون شهدا شهر اردل برپا شده است.
به گزارش  جهانبین نیوز؛ به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي نمايشگاه عكس و پوستر با عنوان (سواد رسانه اي ) و با هدف اگاهي بخشيدن به دانش آموزان در زمينه استفاده از شبكه هاي مجازي و خطرات آن با حضرو مسئولين شهرستان در کانون شهدا شهر اردل برپا شده است.

سيد عقيل موسوي فرمانده ناحیه شهرستان اردل در حاشيه  افتتاح اين نمايشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت:شبکه هاي ضد اجتماعي، اثرات فضاي مجازي بر سبک زندگي، حفظ امنيت و حريم خصوص کودکان در شبکه هاي اجتماعي، معرفي ابزارهاي فيلترينگ خانگي براي نظارت بيشتر والدين بر فرزندان، حضور در شبکه هاي اجتماعي در ايران و جهان، خطرهاي اعتياد به شبکه هاي اجتماعي، اخلاق انتشار محتوا و... از جمله موضوعات اين پوسترهاي نمايشگاهي بود.

موسوي افزود:همچنين طرح هاي گرافيکي با موضوع طلاق، تله گرام، شايعه رو لايک نکن، نگذاريم فضاي مجازي دنياي حقيقي را خراب کند، اسير نشويم، گرفتار تله هاي مجازي نشويم  مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

وي بيان کرد: اين نمايشگاه به همت بسيج دانش آموزي حضرت علي اصغر(ع) و معاونت فضاي مجازي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل به مدت يک هفته در کانون شهدا برپا شده است.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۵۸:۱۲

27 Apr 2024