۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۵۰۶۶۲
فرماندار شهرستان فارسان؛

دشمن در فضاي مجازي به دنبال پاشيدن بذر نااميدي است

سيد هادي صالحي فرماندار شهرستان فارسان گفت: در فضاي مجازي دشمن تلاش مي‌کند تا با بزرگ‌نمائي مشکلات و ناکارآمدي برخي از مسئولان و تعميم اين ناکارآمدي به کليت مسئولان نظام، بذر نااميدي را در جامعه بپاشند و هرگونه اميد مردم به اصلاح وضع موجود و پيشرفت را نااميد کند.
به گزارش جهانبین نیوز؛  سيد هادي صالحي فرماندار شهرستان فارسان گفت: جهاد تبيين راهکار مقابله با جنگ رسانه‌اي دشمن دانست و وارونه نمائي واقعيت‌ها و نااميدي مردم از نظام را هدف اصلي اين جنگ عنوان کرد.
 
صالحي بيان داشت : ان‌شاءالله اداره اين شهر و شهرستان در آينده نزديک به دست شما دختران انقلاب خواهد بود و من ايمان‌دارم که افق تمدن نوين اسلامي با تلاش شما عزيزان محقق خواهد شد و زمينه ظهور آقا امام زمان فراهم خواهد شد.

وي در ادامه عنوان کرد: وارونه نمايي واقعيت‌هاي مرتبط با ايران و تلاش براي جهت‌دهي به اذهان عموم مردم و نخبگان و مسئولان از همان ابتداي انقلاب موردتوجه دشمنان اين نظام بوده است اما با گسترش فضاي مجازي در جامعه امروز، اين امر شدت يافته و در کنار ساير محورهاي تهاجم همچون تهاجم اقتصادي، سياسي و امنيتي و... به يکي از مهم‌ترين محورهاي تهاجم همه‌جانبه دشمن عليه نظام اقتصادي تبديل‌شده است.
 
 صالحي در ادامه عنوان کرد: در اين جنگ دشمن تلاش مي‌کند تا با بزرگ‌نمائي مشکلات و بزرگ‌نمائي ناکارآمدي برخي از مسئولان و تعميم اين ناکارآمدي به کليت مسئولان نظام، بذر نااميدي را در جامعه بپاشند و هرگونه اميد مردم به اصلاح وضع موجود و پيشرفت را نااميد کنند.
 
 انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۰۷:۰۴

11 May 2022