۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۹۱۲۰
امام‌جمعه فارسان:

بسيج يکي از برکات ارزشمند انقلاب اسلامي و يادگار بنيان‌گذار جمهوري اسلامي است

امام‌جمعه فارسان گفت: بسيج در عرصه‌هاي مختلفي ازجمله علمي، فرهنگي و اقتصادي حضور دارد ولي آنچه امروز فعاليت بسيج را محسوس کرده است حضور بسيج در محرميت زدايي و خدمت‌رساني به مردم است
به گزارش جهانبین نیور، به مناسبت فرارسيدن هفته مبارک بسيج، فرمانده و جمعي از کارکنان ناحيه مقاومت بسيج فارسان با امام‌جمعه ديدار کردند.
 
امام‌جمعه شهر فارسان، حجت‌الاسلام محسن ملک پور با اشاره به فعاليت‌هاي بسيج در کشور گفت: بسيج يکي از برکات ارزشمند انقلاب اسلامي و مهم‌ترين يادگار بنيان‌گذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) است بسيج در عرصه‌هاي مختلفي ازجمله علمي، فرهنگي و اقتصادي حضور دارد ولي آنچه امروز فعاليت بسيج را محسوس کرده است حضور بسيج در محرميت زدايي و خدمت‌رساني به مردم است که در اين مسير ترويج فرهنگ اقتصاد مقاومتي را در دستور کار دارد.
 
وي خاطرنشان کرد: در هر عرصه‌اي که دشمن بخواهد نفوذ کند آن قشري که مقابله مي‌کند بسيج است و محور دفاع از انقلاب، همين آحاد عظيم بسيجيان هستند.
 
وي تصريح کرد: در بيانيه گام دوم، رهبر معظم انقلاب توصيه‌هايي را بيان کردند که هرکسي به‌اندازه خودش بايد در مسير تحقق آن توصيه‌ها قدم بردارد. بحث بصيرت افزايي، بحث اخلاق و معنويت، بحث مبارزه با ظلم و گسترش عدالت و توصيه‌هاي هفتگانه‌اي که ايشان داشتند هر کس به‌اندازه خودش/ او هم مخاطب عام دارد، هم مخاطب خاص دارد، هم مخاطب اخص دارد. بايد دنبال کنيم. حالا بنده به‌اندازه وسع خودم چند نکته عرض مي‌کنم.
 
وي بيان داشت: درباره انقلابي گري زياد صحبت مي‌شود؛ گرايش‌هاي سياسي مختلف به نحوي انقلابي گري را تعريف مي‌کنند که مطابق با جهت‌گيري خودشان باشد و به همين دليل است که امروز اصولگرايان، اعتداليون و اصلاح‌طلبان همگي خود را انقلابي مي‌دانند.
 
وي اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب شاخصه‌هاي انقلابي گري را در «پايبندي به مباني و ارزش‌هاي اساسي انقلاب»، «هدف‌گيري آرمان‌هاي انقلاب و همت بلند براي رسيدن به آنان»، «پايبندي به استقلال همه‌جانبه کشور»، «حساسيت در برابر دشمن و کار و نقشه دشمن و عدم تبعيت از او» و «تقواي ديني و سياسي» عنوان کرده‌اند و فرمودند اين پنج شاخصه در هر شخصي باشد، قطعاً انقلابي است.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۵:۴۷:۵۹

19 Apr 2024