۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۸۶۶۵
امام‌جمعه فارسان:

دشمنان تلاش مي‌کنند تا در ميدان جنگ نرم بر ما فائق شوند

امام‌جمعه فارسان گفت: دشمنان اکنون از ميدان نبرد نظامي نااميدند و تلاش مي‌کنند تا در ميدان جنگ نرم بر ما فائق شوند، لذا پرداختن به سيره شهدا و توسعه و ترويج سبک زندگي ايشان، مانند يک واکسن براي جامعه و نظام است.
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان در مراسم غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهداي شهر فارسان گفت: برادران و خواهران شکي نيست که اقتدار و حيثيت کنوني نظام اسلامي به برکت خون شهداي بدو انقلاب و دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن نيز در دوره‌هاي مختلف عمر جمهوري اسلامي حاصل گشته است.
 
وي افزود: تداوم اقتدار و عزت و استقلال ايران اسلامي ثمره‌ي مجاهدت‌هاي شهدا است و اينکه کساني بگويند مثلاً ارتباط با اجانب، سايه جنگ را از سر اين کشور برداشته، انحرافي روشن و آشکار است؛ بلکه ايمان به خدا و ارتباط با حضرت حق و همين ايثارگري‌ها، عامل امنيت کشور است و تا وقتي در مسير صحيح باشيم، اين عزت از بين نخواهد رفت.
 
ملک پور تصريح کرد: دشمنان دائماً براي ما رجز مي‌خوانند، اما تا وقتي افرادي از داخل اظهار عجز و ناتواني نکنند، جرئت حمله به اين کشور را نخواهند داشت؛ چراکه چنان سيلي از اسلام و انقلابيون خورده و به‌قدري از توان معنوي و درعين‌حال نظامي ما در هراس هستند که هرگز به فکر حمله دوباره نمي‌افتند.
 
ملک پور بيان داشت: دشمنان اکنون از ميدان نبرد نظامي نااميدند و تلاش مي‌کنند تا در ميدان جنگ نرم بر ما فائق شوند، لذا پرداختن به سيره شهدا و توسعه و ترويج سبک زندگي ايشان، مانند يک واکسن براي جامعه و نظام است که مردم را در مقابل اقدامات دشمن بيمه مي‌کند.
 
امام‌جمعه فارسان به سند 2030 اشاره داشت و گفت: نکته مهمي که همه بايد دقت کنيم و با نامه‌اي که به‌ وزارت آموزش‌وپرورش زده‌شده و آن لغو سند ۲۰۳۰ است.
 
وي افزود: با توجه به باطن و روح فطرت پذير کودکان، آشنايي با فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه‌ي دانش‌آموزي به‌مراتب بهتر از سنين بالاتر و عموم جامعه خواهد بود، ضمن اينکه تجربه انقلاب و جنگ و مطالعات مرتبط در سنين بالاتر به ميزان بيشتري وجود دارد.
 
ملک پور بيان داشت: تعامل بنياد شهيد و آموزش‌وپرورش براي ارتباط بيشتر و نظام‌مند جامعه دانش‌آموزي با خانواده شهدا و علي‌الخصوص جانبازان گران‌قدر دفاع مقدس لازم و ضروري است که جانبازان، شهداي زنده و به تعبير رهبري مثل شهيد هستند.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۸:۲۸

23 Sep 2021