۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۴۸۵۱۷
فرماندار شهرستان فارسان:

بیست درصد از مردم شهرستان فارسان واکسینه شدند

مرداس طاهری گفت: تاکنون حدود 20 درصد از واجدین شرایط، واکسن دُز اول و 12 درصد از آن‌ها هر دو دُز واکسن را دریافت کردند و امیدواریم به‌زودی همه شهرستان واکسینه شوند.
مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با توجه به اینکه شرایط شهرستان فارسان از لحاظ شرایط کووید 19 متأسفانه قرمز است اظهار کرد: همه مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوان از شرایط قرمز عبور کرد.

طاهری افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه مجموعه‌های شهرستان ازجمله کسبه، مناطق گردشگری، تفریحگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، ممنوعیت ترددها و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه دستگاه‌های اجرایی از طریق اکیپ بازرسی و نظارت شهرستان پیگیری می شود.
 
وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار ستاد مبارزه با کرونا شهرستان قرار دارد بحث واکسیناسیون همه اقشار مختلف بوده که این امر مهم در 5 نقطه از شهرستان در حال انجام است.
 
طاهری تصریح کرد: تاکنون حدود 20 درصد از واجدین شرایط دریافت واکسن دُز اول  و 12 درصد از آن‌ها هر دو دُز واکسن را دریافت کرده اند و امیدواریم به‌زودی همه شهرستان واکسینه شوند.
 
وی استقبال از تزریق واکسن کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را مهم‌ترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا ذکر کرد و یادآور شد: اگر چنانچه مردم رعایت کنند از این پیک بسیار سخت نیز عبورمیکنیم.

انتهای پیام/530پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۰۴:۰۸

8 Sep 2021