۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۸۳۹۰
گزارش تصويري/

کاروان پياده‌روي مشهد-کربلا به شهرستان لردگان رسيد

کاروان پياده‌روي مشهد-کربلا با بيش از 180 نفر از عاشقان حسيني که حرکت معنوي خود را با پاي پياده از مشهد به قصد کربلاي معلا آغاز کرده بودند، امروز در هنگام ورود به شهر لردگان مورد استقبال و پذيرايي از سوي اهالي شهرستان لردگان قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، کاروان پياده‌روي مشهد-کربلا با بيش از 180 نفر از عاشقان حسيني که حرکت معنوي خود را با پاي پياده از مشهد به قصد کربلاي معلا آغاز کرده بودند، امروز در هنگام ورود به شهر لردگان مورد استقبال و پذيرايي از سوي اهالي شهرستان لردگان قرار گرفتند.

علی حقیرپور، رییس کاروان انصارالحسین (علیه السلام) گفت: اعضاي اين کاروان با نام کاروان پياده انصارالحسين (ع) براي بيستمين سال متوالي، حرکت معنوي خود را از مشهد مقدس آغاز کرده و مسير سه هزار و ۵۰۰ کيلومتري مشهد تا کربلا را با پاي پياده طي خواهند کرد.

حقیر پورافزود: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي کربلا، گسترش معارف حسيني و تبيين اهداف قيام امام حسين (ع)  را از اهداف اين کاروان عنوان کرد.
وي با اشاره به شيوع کرونا، افزود: حرکت اين کاروان با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي است و اعضاي کاروان قبل و حين سفر از نظر سلامتي معاينه و کنترل شدند.

وی گفت: اعضاي اين کاروان از استان‌هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبي، اصفهان، چهارمحال و بختياري و خوزستان عبور خواهند کرد و با عبور از مرز شلمچه به جمع زائران پياده اربعين خواهد پيوست.

گفتنی است کوچکترین فرد با 11 سال سن و مسنترین شخص با 83 سال این کاروان را همراهی می کند .

انتهای پیام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۴:۲۵:۴۸

26 Apr 2024