۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۸۲۲۹

برگزاري آيين تحليف اعضاي ششمين دوره شورا‌هاي اسلامي شهر‌هاي اردل+تصوير

آيين تحليف اعضاي ششمين دوره شورا‌هاي اسلامي شهر‌هاي اردل،کاج ،سرخون و دشتک برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛  آيين تحليف اعضاي ششمين دوره شورا‌هاي اسلامي شهر‌هاي اردل،کاج،سرخون و دشتک در فرمانداري شهرستان اردل برگزار شد.

محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در اين مراسم گفت: انتخابات رياست جمهوري و شورا‌هاي شهر و روستا در سطح شهرستان اردل با تلاش هيات‌هاي نظارت و اجرائي و حضور موثر شهروندان با مشارکت حداکثري مردم ولايتمدار برگزار شد و از همه عوامل که روز‌ها و ماه‌ها قبل از انتخابات در شرايط کرونايي براي اين رويداد مهم تلاش کردند، قدرداني کرد.
کياني با قدرداني از برگزار کنندگان اين مراسم براي اعضا شورا‌هاي اسلامي آرزوي موفقيت کرد او همچنين از اعضاي منتخب به واسطه احساس مسئوليت و نام نويسي در انتخابات شورا‌هاي اسلامي قدرداني کرد و گفت: با وجود اينکه عضويت در شورا زحمات زيادي دارد، اما منتخبان با احساس مسئوليت و در راستاي لبيک به دعوت مقام معظم رهبري مشارکت کردند.

در ادامه متن تحليف  قرائت و همزمان اعضا شوراي اسلامي تکرار کردند، در اين مراسم، اعضاي منتخب سوگند ياد کردند که امانتدار راي مردم باشند، به منظور پيشرفت و تعالي امور گام بردارند، با پاکدستي نماينده شايسته‌اي براي موکلين خود باشند و در فعاليت‌هاي خود اخلاص و صداقت را سرلوحه کار قرار دهند.
انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۵۷:۵۲

28 Mar 2024