۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۴۸۰۴۶
تصاويري از راهپيمايي، تاکيد بر رعايت حجاب و عفاف /

لباس در يک جامعه مليت و فرهنگ جامعه را نشان مي‌دهد

حجت الاسلام اکبر خرم گفت: يکي از عوامل بد حجابي بي حيايي است،بي حيايي باعث شکاف ميان افراد خانواده مي‌شود و ارتباط اوليه با خدا قطع مي‌شود.
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ جمع زيادي از بانوان لردگاني با هدف حمايت از ارزش حجاب و عفاف و تاکيد بر ضرورت پاي بندي به اين اصل مهم اسلامي، صبح امروز چهار شنبه از کنار قبور مطهر شهداي شهر تا قبور مطهر دو شهيد گمنام شهرستان واقع در چشمه برم لردگان راهپيمايي کردند . 
 
شرکت کنندگان در اين راهپيمايي با حمل دست نوشته هايي، ترويج بدحجابي را يکي از ابعاد تهاجم فرهنگي دشمنان دانستند که با هدف تضعيف بنيان خانواده در ايران اسلامي و دور کردن نسل آينده از ارزشهاي دين اسلام صورت مي گيرد .
 
در اين آيين حجت الاسلام  اکبر خرم  مسئول تعليم و تربيت سپاه ناحيه لردگان با شاره به هميت رعايت حجاب و عفاف در جامعه گفت: لباس يک انسان نمود عيني از اعتقادات و باورهاي دروني او است، اگر مي خواهيد کسي را بشناسيد به پوشش او نگاه کنيد به صحبت کردن او دقت کنيد که اعتقادات او ظهور مي‌يابد. پس لباس در يک جامعه مليت و فرهنگ جامعه را نشان مي‌دهد.

وي گفت: فرق حيوان و انسان از جهت پوشش است. در تمدن غرب که بينش مادي دارند و نگرش حيواني به انسان دارد و مي‌خواهد از انسان مثل حيوان بهره برداري کند، پس ابتدا زنان را آزاد گذاشتند که ازاد باشند که عقده‌ها برود اما بعدا ديدند حريص تر شدند و بي حجابي شد معزل بزرگ اجتماع غرب که هنوز هم از بي بندباري و بدحجابي و آسيب‌هاي آن رنج مي‌برند.

حجت الاسلام خرم خاطر نشان نمود: جنگ نرم يکي از خطراتي که دارد خواهان وضع بد اجتماع است خود فرد هم متوجه نمي‌شود و خيلي آهسته و آرام وارد زندگي شده و هدف آن‌ها اين است که اعتقادات ما را از بيين ببرند و به مرور زمان پوشش را تغيير مي‌دهد و ارزش‌ها را انکار مي‌کند، نماز و صداقت و اعتقادت مي رود و نوبت به تکذيب ايات و انحطاط اخلاقي مي‌رسد و خيلي راحت فرهنگ‌هاي اشتباه غربي با جنگ نرم و رسانه‌هاي امروزي وارد فرهنگ غني و ناب ايراني و اسلامي مي‌شود و بنيان بسياري از خانواده ها را فرو مي ريزد.

مسئول تعليم و تربيت سپاه ناحيه لردگان گفت: يکي از عوامل بد حجابي بي حيايي است،بي حيايي باعث شکاف ميان افراد خانواده مي‌شود و ارتباط اوليه با خدا قطع مي‌شود.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۸:۲۰:۴۷

14 Jul 2021