۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۷۸۴۷
انتخابات در شهرستان لردگان/

تصاوير حضور پرشور مردم بابصيرت لردگاني پاي صندوق هاي راي

مردم شهرستان لردگان از همان ساعات ابتدايي آغاز راي‌گيري به پاي صندوق‌هاي راي رفتند و در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و ششمين دورهٔ شوراهاي اسلامي شهر و روستا حضور پرشور خود را نشان دادند.
بر اساس مشاهدات خبرنگاران جهانبین نیوز؛ مردم  شهرستان لردگان از همان ساعات ابتدايي آغاز راي‌گيري به پاي صندوق‌هاي راي رفتند و در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و ششمين دورهٔ شوراهاي اسلامي شهر و روستا حضور پرشور خود را نشان دادند.

مردم در پاي صندوق‌هاي راي حضور دارند و در کمال آرامش آراي خود را به صندوق‌ها مي‌اندازند و تلاش مي‌کنند پيش از شلوغ شدن شعب و ازدحام جمعيت راي‌هاي خود را وارد صندوق کنند.
بيش از سه هزار و 800 نفر راي‌اولي‌ها در شهرستان لردگان نيز با شور و اشتياق خاصي در شعبه‌هاي اخذ راي حضور دارند .
با وجود اينکه دشمن سعي داشت با انواع تبليغات و فضاسازي اينگونه القا کند که مردم انتخابات را تحريم کرده و در پاي صندوق‌هاي راي حاضر نمي‌شوند اما هر لحظه ميزان مشارکت مردم  شهرستان لردگان در حال افزايش است.

دشمنان نظام در هر مقطع انتخاباتي در تلاشند تا با سياه‌نمايي از وضعيت کشور و تشويق مردم به تحريم انتخابات، انسجام و وحدت ملي را از بين ببرند اما حضور پرشور و مشارکت حداکثري مردم بار ديگر اين توطئه‌ها را خنثي کرده و نقشه‌هاي آنها را براي رسيدن به اهداف خود و گسست بين نظام و مردم ناکام کرده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۰۵:۱۲

29 Mar 2024