۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۷۰۲۶

خرابی دستگاه های خودپرداز فارسان مردم را سرگردان کرد

مردم از مراجعات مکرر به عابر بانک‌هاي مختلف و فقدان پول در خودپردازها گلايه دارند؛ و باوجود تعطيلات شاهد ورود گردشگران و مسافران و رونق خريدوفروش، ولي با وجود بهره‌مندي اغلب فروشگاه‌ها از دستگاه کارت‌خوان بسياري نيازمند پول نقد هستند.
یکی از شهروندان فارسانی  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛گفت: تقريباً از يک روز قبل از عيد خودپردازهاي شهر فارسان با  مشکل فقدان وجه نقد مواجه بودند و اين موجب سرگرداني آن‌ها از اين شعبه به آن شعبه براي دريافت پول شده است.

خانم اسدي گفت: هنوز بسياري از مغازه‌ها و مراکز خريد يا   دستگاه کارت‌خوان ندارند و يا به علت شلوغي خريد کردن دستگاه‌هاي کارت‌خوان با اختلال روبه‌رو بودند که پول نقد احتياج بود و حتي  وسايل نقليه عمومي شهري هم  دستگاه پرداخت پول‌ندارند که باکارت بانکي پولشان را پرداخت کني و  به‌ناچار بايد پول نقد همراه داشته باشي.

يک شهروند ديگر  نيز گفت: براي گرفتن پول نقد به عابر بانک مراجعه کردم اما دستگاه غيرفعال بود و  چون به پول نقد نياز داشتم از چندين مغازه‌دار آن اطراف خواستم که کارت بکشند  اما گويا مراجعان به آن‌ها  کمتر از خودپرداز نبود و برخي مي‌گفتند پول نقد آن‌قدر ندارند و برخي از آن‌ها مي‌گفتند اين وظيفه بانک‌ها است و هنگامي‌که از دستگاه آن‌ها پول گرفته  شود هم کارمزد کسر مي‌شود و هم به لحاظ مالياتي به ضرر آن‌ها است.
 
وي تصريح کرد: من يک وام‌دارم که اگر قسطش دير پرداخت شود بانک موردنظر به‌صورت لحظه‌اي به وام من سود اضافه مي‌کند، تمام عابر بانک‌هاي شهر رو يکي‌يکي رفتم تا قسط رو پرداخت کنم ولي متأسفانه تمام دستگاه‌هاي اين بانک  ارتباطشان با مرکز قطع بود!

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۳۹:۰۶

29 Mar 2024